הג'נרל מנג'ר הרומני של עכו: סוכן שחקנים חיבר בינינו

דניאל סטנצ'יו
דניאל סטנצ'יו | טוויטר

הרומני, האיש החזק במועדון, התראיין בארצו וסיפר על תפקידו החדש: "תקציב ההעברות שלנו קרוב לאפס, אתגר חדש ומעניין. המטרה להישאר בליגה"

(גודל טקסט)

דניאל סטנצ'יו הרומני הוא האיש החזק החדש בהפועל עכו. סוכן שחקנים לשעבר, ששימש כמנהל ספורטיבי בשש קבוצות רומניות, הצטרף השבוע להנהלה של העולה החדשה. "חשבתי שזה אתגר חדש כי אחרי שמונה שנים בליגה הרומנית הראשונה ואחת בשנייה בהן צברתי ניסיון, לא מצאתי פרוייקט מעניין ברומניה. הגעתי כג'נרל מנג'ר בחוזה לשלוש שנים. המטרה הראשונה היא להישאר בליגה", אמר בראיון ברומניה.


"התפקיד שלי הוא לתאם את כל פעילויות המועדון גם מבחינה כלכלית ושיווקית. מכר ותיק שלי, סוכן שחקנים, חיבר בינינו. נפגשתי כמה פעמים עם ראש העיר וסגרנו", אמר סטנצ'יו, בהתייחסו ככל הנראה לדודו דהאן, שכבר הביא לעכו ארבעה שחקנים ישראלים שהוא מייצג.
 


"תקציב ההעברות שלנו קרוב לאפס. אנחנו מחפשים שחקנים חופשיים. יש זמן להשלים את הסגל, אבל אנחנו צריכים לגייס שני מיליון יורו. אני רוצה להביא כמה שחקנים מרומניה וכדי להשלים את הצוות שלי, כמה אנשי צוות. ביום שני אתחיל לעבוד", המשיך המנג'ר.


שלומי דורה. איך הוא יעבוד עם סטנצ'יו?
שלומי דורה. איך הוא יעבוד עם סטנצ'יו?


כזכור, סטנצ'יו הגיע לעכו לאחר שעסקת העברת זכויות הניהול בקבוצה לדן לובלסקי ועדי קריספין נפלה ברגע האחרון. העולה החדשה, שתמשיך עם המאמן שלומי דורה, צירפה השבוע את גל שיש, אלון נצר, בן אז'ובל והשוער רם שטראוס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי