מכבי נתניה פותחת עונה, סבע יעבור ניתוח אורתוסקופיה

שחקני מכבי נתניה חוגגים
שחקני מכבי נתניה חוגגים | אודי ציטיאט

העולה החדשה תציג לא פחות מתשעה שחקנים חדשים בסגל, כשמאות אוהדים יגיעו הערב. חלוץ ברזילאי יגיע למבחנים, ובמועדון לא ויתרו על שון וייסמן

(גודל טקסט)

מכבי נתניה תפתח הערב (ראשון) את אימוניה לעונה הקרובה. העולה החדשה לליגת העל עברה קיץ עמוס, שכלל החתמות של תשעה שחקנים חדשים ובין הפנים החדשות שיגיעו לאימון יהיו: דני עמוס, בן צעירי, עדי קונסטנטינוס, חגי גולדנברג, תומאס יול נילסן, עדן שרם, גיא גרוס, גולן אלקסלסי ודן גלזר.

הפנים הבולטות שלא יגיעו היום לאימון הם של השחקנים ששוחררו: רביד גזל, יקיר שינה ורועי דיין, כאשר דיא סבע שיעבור ניתוח אורתוסקופיה, צפוי לחזור לאימונים רק בעוד שלושה שבועות. כמה מאות אוהדים צפויים להגיע היום למתחם האימונים, כאשר בהנהלת הקבוצה החליטו לצאת בשבוע נוסף של הנחה במחירי המנויים, כאשר גם הערב תתבצע מכירה במחיר מוזל באימון עצמו.

לאנדרו ריביירו, הקשר-חלוץ הברזילאי מדילה גורי, צפוי להתחיל היום את המבחנים בקבוצה. אם סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה יגיעו להחלטה להחתימו, הקבוצה תהיה קרובה לסגירת הסגל. כמו כן, במועדון לא הרימו ידיים בנוגע לצירופו של שון וייסמן. המגעים עם החלוץ, שהרשים בעונה שעברה, חודשו בשבוע האחרון מתוך תקווה שיחזור לעיר היהלומים גם בעונה הבאה.

בנושא אחר, מכבי נתניה תצא למחנה אימון בפולין ב-17 ביולי, כשלפניו תקיים שלושה משחקי אימון בארץ: ב-7 ביולי נגד הפועל רעננה, לאחר מכן ב-10 ביולי מול עירוני קריית שמונה וב-14 ביולי מול הפועל קטמון.

שון וייסמן. צפוי לחזור לעונה נוספת בעיר היהלומים (ערן לוף)
שון וייסמן. צפוי לחזור לעונה נוספת בעיר היהלומים (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי