שני זרים מנסים להרשים את בן שמעון בפתיחת האימונים

מ.ס אשדוד פתחה עונה
מ.ס אשדוד פתחה עונה | אתר רשמי

מ.ס אשדוד החלה רשמית את עונת 2017/8. חאתם עבד אלחמיד שנרכש מגנט אמר: "דחיתי את כל ההצעות שהגיעו אליי בשביל להישאר". גם שחקני הרכש הגיעו לאימון הבכורה

(גודל טקסט)

 מ.ס אשדוד פתחה הערב (ראשון) את האימונים שלה לקראת העונה הקרובה, עם לא מעט פנים חדשות ובלי אחד מכוכבי הקבוצה – אור אינברום שעבר לגנט. מדור הזהב, אם אפשר לקרוא לו כך, שכלל את מיכאל אוחנה, ניב זריהן, אור אינברום וגדי קינדה – למעשה רק האחרון נותר.

בסגל הקבוצה כרגע ישנם שלושה זרים – הבלם פבריסיו, החלוץ מאוריסיו המגן קרלו ברוצ'יץ, שימשיך לעונה שנייה. שני זרים הגיעו להיבחן במטרה להרשים את המאמן רן בן שמעון. מדובר בקשר הברזילאי ז'יל פראביה וחלוץ נבחרת בולגריה הצעירה איליה דימיטרוב (20). כמו כן, הגיעו השחקנים שהצטרפו בקיץ אוהד רבינוביץ', אביב סולומון ויובל יעקבובייץ'. גם השוער ירדן קרישטול, שהחל להתאמן כבר לפני מספר ימים, הגיע.

החלוץ מאוריסיו, שכאמור חתם לשלוש עונות וחוזר לקדנציה שנייה, הגיע לאימון על אזרחי ולא השתתף. המגן טום בן זקן התראיין ואמר: "מתרגשים, עזבו אותנו שחקנים דומיננטיים, הגיעו שחקנים אחרים. ייקח לנו זמן. אור אינברום יחסר לנו, אני מאמין בו. יחד עם זאת, יש לנו שחקנים מספיק טובים. אני ממתין קצת עם המטרות".


אלחמיד עם אינברום בעונה שעברה. עוד אחד מדור הזהב שעזב (דני מרון)

הבלם חאתם עבד אלחמיד דיבר גם הוא: "אני שמח מאוד שאני נשאר. נקווה שנעשה עונה טובה גם מבחינה אישית וגם קבוצתית. מרגיש לי מצוין פה, מאוד אוהבים אותי ורוצים אותי. דחיתי את כל ההצעות שהגיעו אליי בשביל להישאר פה. מבחינה אישית המטרה שלי היא לשחזר את העונה שעברה ואפילו להשתפר. מבחינת הקבוצה, אנחנו מכוונים לפלייאוף העליון. לגבי הבלם החדש פבריסיו, אני מכיר אותו מהתקופה שלי ברומניה. אני אכיר אותו יותר. אני מקווה שיהיה לי שותף טוב כמו מיקי (סירושטיין – נ.צ) שעזב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי