ג'ורדי קרויף: אנחנו מכירים את ההיסטוריה של ישראל מול אלבניה

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

מאמן מכבי תל אביב לא מזלזל בטירנה לקראת הגומלין בליגה האירופית (חמישי, 18:00), בן חיים: "אנחנו מצפים ליריבה שתקשה עלינו, יש לה שחקנים צעירים טובים"

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב תנסה להשלים מחר (חמישי, 18:00) את עלייתה לסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. הצהובים יתארחו באלבניה אצל טירנה למשחק הגומלין אחרי ה-0:2 במשחק הראשון. כאשר לקבוצה של ג'ורדי קרויף יתרון של 0:2 מהמשחק הראשון שנערך בישראל.

 

המאמן ג'ורדי קרויף אמר במסיבת העיתונאים שנערכה הערב באיצטדיון סלמן סטרמאסי בו ייערך המשחק: "אני חושב שזה לא יהיה נכון להגיד שהגענו בתחושה שעלינו. 0:2 זו תוצאה טובה, אבל אנחנו יודעים שזה לא נגמר. אנחנו מכירים את ההיסטוריה של ישראל נגד אלבניה ואנחנו לא יכולים להקל ראש ביריבה הזו. במשחק הראשון הם הגיעו מאורגנים מאוד, זה משהו שאנחנו מצפים שיקרה גם הפעם".


 

מזג האוויר:"תנאי מזג האוויר בישראל דומים, עם לחות גבוהה. אם תהיה לנו בעיה אני לא חושב שזה יהיה בגלל תנאי מזג האוויר. אנחנו שבועיים בתוך ההכנה לעונה, אנחנו עדיין צריכים לצרף משחקים אבל אני חושב שאנחנו מוכנים למשחק. היריבה שלנו תצטרך להסתכן וללחוץ גבוה ואנחנו נהיה מוכנים לזה".

 

היריבה: "זו הפעם הראשונה שלי באלבניה, לא ראיתי עדיין הרבה מאוד, אבל נעים כאן, זו חוויה נחמדה. אני מכיר שחקנים שהגיעו מכאן ואני מכבד את כל השחקנים שמשחקים נגדנו".


טל בן חיים. לא מקל ראש (מכבי ת
טל בן חיים. לא מקל ראש (מכבי ת"א, האתר הרשמי)


טל בן חיים
הוסיף: "זו קבוצה טובה ואנחנו מצפים ליריבה שתקשה עלינו. צפינו בחלקים מהמשחק מולם, את הדברים הטובים יותר והטובים פחות, אנחנו יודעים בערך מה יהיה ואנחנו מוכנים למשחק".

 

התוצאה הרצויה: "אנחנו לא חותמים על תיקו אף פעם. למרות זאת אנחנו מצפים למשחק קשה. ברור שיש לטירנה שחקנים טובים, התכוננו למשחק הזה ואנחנו באים לתת את ההופעה הטובה ביותר שלנו. יש להם שחקנים צעירים טובים, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו".


הרכב משוער
פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, טל בן חיים, איתן טיבי, אופיר דוידזאדה, שרן ייני, איל גולסה, שלומי אזולאי, עומר אצילי, יונתן כהן, וידאר קיארטנסון.


שחקני מכבי תל אביב היום באלבניה (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי