טוני וואקמה: תשכחו מהדיבורים על סין, אני נשאר בהפועל באר שבע

טוני וואקמה
טוני וואקמה | ערן לוף

שחקן האלופה הגיב לפרסומים לאחר פגישה עם ראשי המועדון שהבהירו לו שישדרגו את חוזהו. בכר יחליט אם לשלבו מול בודפשט הונבד ברביעי (20:00 בספורט1HD)

(גודל טקסט)
 טוני וואקמה נשאר בהפועל באר שבע, כך הבהירו הבוקר (ראשון) גורמים במועדון לספורט1. השחקן, שקיבל הצעה מפתה מקבוצה בסין, שוחח עם אנשי המועדון ובשיחה הובהר לו שלא ישוחרר לפחות עד תום העונה. ההצעה הכספית שהתקבלה (בסביבות 2.5 מיליון יורו) לא הייתה מפתה מספיק עבור באר שבע, שבכל מקרה לא התכוונה לשחרר את החלוץ הניגרי המצטיין.


וואקמה הבין את הסיטואציה ובמקביל קיבל הבטחה ששכרו ישודרג באופן משמעותי. כמו כן, הובטח לו שאם תגיע הצעה גבוהה עליו בעתיד, בקבוצה ישקלו למכור אותו. "הסיפור מאחורינו", הבהירו בבאר שבע. וואקמה יהיה בסגל למשחק מול בודפשט הונבד ביום רביעי, על אף העובדה שלא התאמן אתמול (שבת). ברק בכר יחליט איך וכיצד לשלב את השחקן במשחק (רביעי, 20:00 בספורטHD1).



השחקן עצמו כתב בחשבון האינסטגרם: "תשכחו מהחדשות על סין. אני כאן כדי להישאר בהפועל באר שבע".


 

Forget About The News To China I'm Here To Stay With Hapoel Beer Sheva #ThisIsTurner #TN9

A post shared by TN9 (@tonynwakaeme) on



כזכור, אתמול פרסמנו שהשחקן נראה שבע ומדוכדך באימוני הקבוצה וזאת לאחר שגילה יכולת לא טובה גם במחנה האימונים. ההצעה הכספית שקיבל מסין הייתה גבוהה משמעותית גם מהשכר המשודרג שהובטח לו, אבל בבאר שבע קיבלו החלטה חד משמעית לא לשחרר את השחקן, בטח לא כשחלון ההעברות בסין ייסגר ביום שישי הקרוב.



הובטח לו חוזה משודרג. וואקמה (דני מרון)


כבר לפני מספר ימים "הריחו" במועדון שוואקמה מבשל משהו, אך החליטו לעגל פינות. כשוואקמה לא הסתיר את רצונו לעזוב, הוחלט לשחרר אותו מהאימון ולערוך איתו את השיחה המדוברת. "1,000 אחוז שהוא נשאר עד סוף העונה", אמרו במועדון. יחד עם זאת, בכר יחליט האם לנזוף בשחקן על התנהגותו ולתת לו לשחק ברביעי או לנקוט בצעד חמור יותר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי