יו"ר אופה: "ייתכן שלא נגיע לסיכום עם אדי גוטליב"

אדי גוטליב
אדי גוטליב | דני מרון

השחקן כבר פינטז על פרק חדש, אבל יו"ר הקבוצה הרוסית, שאמיל גאזיזוב אמר: "יש קשיים, הוא הסכים להפחית בדרישות". קבוצות הצמרת בארץ ממתינות

(גודל טקסט)

אדי גוטליב עדיין לא הפך רשמי לשחקן אופה וייתכן שגם לא ישחק בקבוצה הרוסית. הפועל תל אביב הודיעה בשבוע שעבר שהגיעה לסיכום עם הקבוצה הרוסית על מכירתו של הבלם שניהל מו"מ על הצטרפותו לשלוש שנים, אך באופה טענו הבוקר כי המגעים בינם לבין השחקן רחוקים מאוד מסיכום.

"הגשנו הצעה ואנחנו מחכים לתשובה. השחקן רוצה להגיע ואפילו הפחית בדרישות הראשוניות שלו כי הוא רוצה לשחק ברוסיה. המועדון שלו שחרר אותו, אבל יש קשיים. ייתכן שלא נגיע לסיכום", אמר יו"ר המועדון שאמיל גאזיזוב.

לא מדובר בהתבטאות הראשונה של גאזיזוב בעניין גוטליב. כבר לפני חמישה ימים ביטל היו"ר את הידיעות לפיהן הבלם סיכם את תנאיו לשלוש שנים וטען שהשיחות רחוקות מסיכום. הפועל ת"א הייתה אמורה לקבל כחצי מיליון יורו תמורת הבלם שרשם 19 הופעות ליגה בעונה שעברה וכבש ארבעה שערים.


גוטליב, סיפור שלא נגמר (דני מרון)

כזכור, הבלם בן ה-24 כבר נפרד מהאדומים וטען: "שמח להתחיל פרק חדש בקריירה". אם לא יצליח לסכם עם אופה, ייתכן שישוב להיות אופציה עבור קבוצות הצמרת בישראל. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי