הפעם הראשונה עם אלמוג: יעקב בוזגלו מסכם מסע לטרנצ'ין

יעקב בוזגלו
יעקב בוזגלו | עדי אבישי

כמו אחרון האוהדים ביציע, ליווה האב את בני יהודה למשחק החוץ ובטורו השבועי לספורט1 הביע את תחושותיו על ה-1:1, הסביר מדוע לא יחזור לסלובקיה וסיפר על השיחות עם ברק אברמוב

(גודל טקסט)

אני לא מצליח לספור כמה פעמים בחיי נסעתי לראות משחקים של מאור בחו"ל. בנבחרות הנערים, הנוער, הצעירה, בנבחרת הבוגרת. אינספור פעמים. זה לא ניתן לספירה. כמעט לא היה משחק שהחסרתי ולא משנה איפה הוא התקיים על הגלובוס. אבל את אלמוג לא יצא לי ללוות פשוט כי לא יצא לו לשחק נגד קבוצות אירופאיות. השבוע, התרגשתי. השבוע, טסתי עם בני יהודה למשחק בסלובקיה. אלמוג היה פצוע ולא שיחק, אבל אני נהניתי. 

כשהילד שלך יוצא למשחק רשמי באירופה, ליווי נותן הרבה ביטחון לשחקן. הוא מרגיש 'אני לא לבד, אני מעניין', ועבורי לנסוע איתו למשחק כזה זאת הרגשה והצלחה יוצאת מן הכלל טובה. אלמוג יצא פצוע, אבל הוא מאוד רצה לשחק. אפילו סימן לי מהספסל. אבל אני ידעתי שבתוצאה טובה אין מה לעשות בו שימוש כי אנחנו לפני מרתון והדרך ארוכה קשה. בני יהודה תצטרך אותו בהרבה משחקים בהמשך.

אני די בטוח שבכל הנסיעות שעשיתי הייתי גם בסלובקיה. טרנצ'ין עיר נחמדה, קטנה והאווירה פסטורלית. שעה נסיעה מברטיסלבה והגענו לאצטדיון קומפקטי וקטן, 50 אוהדי בני יהודה, כמות לא גדולה של אוהדים סלובקים ובסך הכל אווירה טובה. הסלובקים קיבלו אותנו בצורה מכבודת ונינוחה ואנחנו – הישראלים שתמיד מוכפשים באירופה – החזרנו בהתאם. סלובקיה מדינה יפה ונחמדה, אבל לא נראה לי שאחזור לפה לחופשה.


אלמוג בוזגלו. ליווי צמוד של האב (עדי אבישי)

במגרש, וגם כשאלמוג לא משחק, אני כמו אחרון האוהדים. ישבתי ביציע הכבוד עם הבעלים וההנהלה וראיתי קבוצה מתפקדת. למרות החיסורים, בני יהודה עולה, מציגה רוח לחימה, מסתערת מהפתיחה וכובשת שער מהיר. ככל שהשעון הלך קדימה, השחקנים ירדו אחורה וזה טבעי. הם נתנו את השליטה לטרנצ'ין הצעירה והדינמית. לא יהיה קל בגומלין, אבל אני אופטימי. התרשמתי מאוד מבני יהודה שעמדה בצורה נכונה מאחורי הכדור ויצאה קדימה בצורה קטלנית. בסגנון כזה, אלמוג היה חסר ויכול היה לעשות את ההבדל.

בכלל, אני אופטימי לגבי העונה של בני יהודה. הם חייבים להגדיל את הסגל על מנת שתהיה תחרות הרבה יותר גדולה ואיכותית ואני מאמין שזה מה שהם יעשו כי הסגל מאוד קצר. ומה לגבי אלמוג? ברק אברמוב ואני בקשר רצוף, ביציע לא דיברנו ביזנס והתרכזנו במשחק ובתוצאה. הוא היה מרוצה ולמרות שאחרי הבליץ בפתיחה היו הזדמנויות לכבוש את השני, ולמרות שהסלובקים לא כאלה מפחידים הסתפקנו בנקודה עם שער חוץ לגמרי לא רע שנותן הרבה מאוד אופטימיות להמשך. בני יהודה הייתה ראויה לקצת יותר. והיא תגיע לזה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי