אפונסו טיירה הפורטוגלי מועמד מוביל לעירוני קריית שמונה

אפונסו טיירה
אפונסו טיירה | טוויטר

הקשר בן ה-25 ברשימה של הקבוצה הצפונית. סילבס הקרין לשחקנים סרט על מייקל ג'ורדן. במועדון שיבחו את היכולת ב-2:0 לברמינגהאם

(גודל טקסט)

הפורטוגלי אפונסו טיירה מועמד מוביל להצטרף לעירוני קריית שמונה. השחקן בן ה-25 משחק בתפקיד הקשר האחורי מקבוצת אשטוריל מהליגה הפורטוגלית. בעברו שיחק הקשר גם בקבוצת קורדובה מהליגה הספרדית השנייה.

טיירה השתייך לנבחרות הנערים והנוער של פורטוגל והרשים את הצוות המקצועי של הצפונים. לקשר חוזה לעונה נוספת בקבוצתו וכעת מנהלים ראשי קריית שמונה שיחות עם נציגי קבוצתו בכדי להגיע להסכם. אם המועדונים יגיעו לסיכום יגיע השחקן לישראל ויעבור בדיקות רפואיות לצורך חתימה. בקבוצה ציינו כי ישנם עוד מספר מועמדים ולא מן הנמנע כי יגיע קשר זר אחר.

הקבוצה ממשיכה במחנה האימונים שלה באוסטריה, ואחרי שנכנעה שלשום 2:0 לבירמינגהאם האנגלית במועדון דווקא לא התרגשו יתר על המידה ומצאו את הנקודות החיוביות.

עיקר המחמאות הופנו לשחקני ההגנה ובראשם מרקוס דיניז וקרלוס קוויאר. לאור הימים העמוסים שהיו והמשחק החליטו בהנהלת הקבוצה ובצוות המקצועי לערוך אתמול יום טיפולים באחד ממתקני הספא במחנה ובמקביל המאמן חיים סילבס ניצל את היום לאספת וידאו שבה הקרין סרט על מייקל ג'ורדן, שמהווה דוגמא כיצד למרות הקשיים הוא הפך לשחקן הגדול בתולדות המשחק בזכות אופי ולחימה. בערב כבר ערכו השחקנים אימון רגיל.

אפונסו טיירה. מועמד מוביל (טוויטר)
אפונסו טיירה. מועמד מוביל (טוויטר)

הבוקר קיימה הקבוצה שונה מהרגיל בו סילבס עבד עם כל אחת מהחוליות (הגנה, קישור וההתקפה) בנפרד. 

במקביל ממשיכים בצוות המקצועי והניהולי בחיפושים אחר קשר זר נוסף אחד לפחות שיצטרף במקומו של ג'ייקוב נג'וקו שהושאל להפועל רמת גן. בקריית שמונה מקווים להחתים את הזר במהרה כדי שיצטרף לקבוצה במהלך מחנה האימונים, לאחר שגרגור בריינבורג החליט שלא להצטרף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי