מכבי חיפה דחתה את ההצעה של מכבי ת"א על עטר

אלירן עטר
אלירן עטר | ערן לוף

הצהובים הגישו הצעה חדשה, אך הירוקים דורשים 1.2 מיליון יורו. סגנית האלופה לא מוכנה לכלול את ריקן בעסקה. כרגע: השחקן נשאר בכרמל

(גודל טקסט)

לפני זמן קצר דחתה מכבי חיפה את הצעתה של מכבי תל אביב על אלירן עטר. ההצעה החדשה של הצהובים גבוהה יותר מהקודמות והיא לא כללה שחקן אלא רק סכום כסף, והירוקים סירבו לקבלה. במועדון מהכרמל דורשים לקבל או סכום של כ-1.2 מיליון יורו או את אבי ריקן וסכום כסף. כרגע: השחקן נשאר במכבי חיפה, אך ייתכנו שינויים אם סגנית האלופה תגיש הצעה מחודשת.

הצוות המקצועי מחפש חיזוק לחלק האחורי אחרי עזיבתו של גארי קגלמאכר והעובדה שריקן יכול לשחק במספר עמדות תורמת לרצון להביא אותו. כפי שנכתב בספורט1 בתחילת הקיץ המגן/קשר היה האופציה הראשונה של לוזון, אך השחקן סירב להגיע והירוקים צירפו את עומרי בן הרוש. "אם העסקה לא תהיה עוד היום, עטר יקבל הודעה כי הוא נשאר כאן עד לסיום העונה", אמרו במועדון. בסביבתו של השחקן סיפרו כי הוא בעצמו ממתין להתפתחויות ומבחינתו יקבל כל החלטה של הקבוצות.

במקביל לוזון ממשיכים לחפש בלם זר שיתפוס את מקומו של קגלמאכר. על פי התוכנית המקורית בחיפה רצו שמרכז ההגנה יהיה מורכב מצמד בלמים זרים, אך על פי היכולת במחנה האימונים בחר לוזון לתת עדיפות לקפטן דקל קינן, דבר שגרם לעזיבה של האורוגוואי. בחיפה אמרו כי ישנם מספר מועמדים זרים אך טרם התקבלה החלטה בנושא. גורמים המקורבים למועדון העלו שוב את שמו של רמי גרשון, אך בשלב זה נראה כי הסיכויים לכך קלושים.

עד סוף השבוע יקבלו בחיפה החלטה לגבי השחקנים הצעירים בסגל שטרם קיבלו הזדמנות – מוחמד אבו פאני, עמית זנטי ומוחמד עוואד. לא מן הנמנע כי השלושה יושאלו לקבוצות אחרות בליגת העל.

אלירן עטר. הסאגה צפויה להסתיים בקרוב (ערן לוף)
אלירן עטר. הסאגה צפויה להסתיים בקרוב (ערן לוף)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי