המאמן האיטלקי סטפנו קוזין הוצע לבני סכנין

סטפנו קוזין
סטפנו קוזין | טוויטר

במועדון ממשיכים לחפש אחר מחליף לסבירסקי ואחד השמות שעלו הוא האיטלקי שאימן בעבר ברשות הפלשתינאית, נעים, בנין ושביט עדיין מועמדים. מנכ"ל הקבוצה ל-103FM: "תוך יומיים נמנה מאמן"

(גודל טקסט)
שבוע שלם עבר מאז ההודעה של בני סכנין על סיום דרכו של המאמן ז'אירו סבירסקי וטרם מינו במועדון מאמן חדש. בהנהלת הקבוצה מתקשים לקבל את ההחלטה הסופית מחשש ל'נפילה' נוספת כמו במינוי המאמן הברזילאי. למועדון הוצעו מספר שמות, אבל טרם התקבלה ההחלטה הסופית.


אחד השמות שעלו הוא של סטפנו קוזין. האיטלקי בן ה-48 שימש בעונה האחרונה כעוזר מאמן בוולבס מהצ'מפיונשיפ ובעבר אימן את נבחרת קונגו ובקבוצות שונות בקמרון, ערב הסעודית ואפילו ברשות הפלשתינאית.




קוזין נחשב למאמן מעוטר ומצליח בקבוצות שונות במזרח התיכון. בנוסף לאיטלקי עדיין מועמדים גם פליקס נעים, אלדד שביט וגם שמם של טל בנין ואייל לחמן עלו על הפרק. לנעים אומנם אין תעודת פרו, אבל למאמן הכושר של הקבוצה ישנה את התעודה המתאימה לכן זה לא יהווה בעיה במינוי.


מועמד נוסף הוא אלדד שביט שאימן בהצלחה בשנים האחרונות בליגה הלאומית ושמו כבר הוזכר בקיץ. בנוסף גורמים במועדון העלו את שמם של אייל לחמן וטל בנין. ראוי לציין כי בשלב זה לא נעשתה פנייה רשמית לאף אחד מהמאמנים ונראה כי הקבוצה תגביר את החיפושים אחרי משחק גביע הטוטו הערב (שלישי, 19:45) מול הפועל עכו.


סטפנו קוזין. עבר בליגה הפלשתינאית (טוויטר)
סטפנו קוזין. עבר בליגה הפלשתינאית (טוויטר)


גורם במועדון אמר בנושא: "אנחנו לא ממהרים מצד אחד, אבל גם מבינים כי חייבים מאמן בכדי להגיע מוכנים לליגה. מה שבטוח שנביא מאמן ראוי ואולי אף תהיה הפתעה בנושא הזה". בכל מקרה ההחלטה תתקבל בימים הקרובים.


בתוך כך, מנכ"ל הקבוצה, חאלד דוכי, התראיין לתכנית הספורט של רדיו 103FM והתייחס לסוגיית המאמן הבא: "בשבוע שעבר לא היינו מפוקסים בגלל עזיבת המאמן. השבוע העברנו את הקבוצה בבקרה התקציבית ונתפנה למינוי המאמן הבא. פליקס נעים הוא אחד המועמדים. אני מאמין שתוך יום-יומיים נמנה מאמן חדש לקבוצה".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי