דן מורי שוחרר מבית"ר ירושלים, אימון בכורה לארבייטמן

שלומי ארבייטמן
שלומי ארבייטמן | דני מרון

הקבוצה מהבירה הודיעה לבלם על שחרורו. החלוץ הוותיק עשוי לחזור לקדנציה שנייה במועדון אותו עזב ב-2004 ולחזק את החוד של שרון מימר. צפו בתמונות

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים הודיעה היום (חמישי) לבלם הקבוצה דן מורי כי הוא משוחרר ורשאי למצוא לעצמו קבוצה אחרת לעונה הקרובה. המועדון הודה לשחקן על שירותיו והוא ימשיך להתאמן בבית וגן עד שימצא קבוצה. 

מורי הגיע אשתקד עם רן בן שמעון ושימש בעצם כבלם הישראלי הראשון של הקבוצה. גם באירופה העונה מורי פתח בארבעת המשחקים מול ושאש ובוטב פלובדיב, אולם לאחריהם איבד את מקומו בשני משחקי גביע הטוטו עד אשר הגיעה ההחלטה לשחררו. כמו כן, השוער השלישי טמיר ללו קיבל אישור למצוא קבוצה אליה יושאל במטרה לצבור דקות משחק.

מוקדם יותר הבוקר, 14 שנים אחרי הפעם הראשונה שדרך בבית וגן, חזר שלומי ארבייטמן חזר להתאמן בקבוצה וקיבל את חולצה מספר 28. החלוץ בן ה-32 החל את דרכו בליגת העל במדי בית"ר בתחילת העשור הקודם תחת המאמן דאז ומחזיק זכויות הניהול כיום אלי אוחנה. צירופו של ארבייטמן יאפשר לקבוצה לשמור על הסגל הקיים ולא לגרוע זרים מהסגל. המגעים בין הצדדים חודשו לאחרונה ואף חלה התקדמות ואתמול הודיע המועדון שהשחקן יצטרף במטרה משותפת לסגור מעגל.


דן מורי. ימשיך להתאמן עם בית"ר עד שימצא קבוצה (דני מרון)

כבר בתחילת חלון ההעברות, אחרי פיצוץ המו"מ בין החלוץ להפועל חיפה, פורסם בספורט1 על רצונו של ארבייטמן לחזור לשחק בקבוצה, אולם המגעים אז לא הגיעו לפסים רציניים מדי. כרגע בסגל של בית"ר ישנם שני חלוצים בלבד – הקפטן איתי שכטר, ואנתוני וארן שהגיע הקיץ מהפועל ירושלים ובינתיים מפתיע לטובה.  בבירה עדיין רוצים לבחון את יכולתו של החלוץ לפני החתימה ועל פי הכתוב באתר הרשמי: "במידה וירשים את שרון מימר, המועדון יאיץ את תהליך החתימה בקבוצה".

בעונה החולפת כבש ארבייטמן חמישה שערי ליגה במדי הפועל חיפה. בכרמל ניהלו עם השחקן מו"מ בקיץ על מנת להשאירו, אך הדבר לא צלח ובקבוצה צירפו את אלון תורג'מן. ארבייטמן הגיע להפועל חיפה באמצע עונת 2015/16 מהפועל באר שבע, ובסך הכל באותה עונה הבקיע גם חמישה שערים. בעבר סיים ארבייטמן כמלך השערים של הליגה במדי מכבי חיפה, כשבעונת 2009/10 כבש 28 שערים במדי הירוקים.


ארבייטמן עם מימר. החלוץ יסגור מעגל? (דני מרון)


ארבייטמן עם בניון וז'ורז'יניו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי