בבית"ר ירושלים מבינים: "אין מנוס מפרידה משרון מימר"

אוחנה עם טביב ומימר
אוחנה עם טביב ומימר | דני מרון

שבוע לפתיחת העונה מול מכבי תל אביב (ראשון, 21:00) ובבירה לא שקט. טביב עלול לזעזע במקרה של הפסד במחזור הפתיחה. סלע המחלוקת: שיתוף קליימן ואי הצבת קונטה ב-11. וגם: הושקו המדים החדשים

(גודל טקסט)
אם חשבתם שרגוע בבית"ר ירושלים אחרי ה-0:3 על הפועל באר שבע בגביע הטוטו, חלף שבוע ופני הדברים אחרים לגמרי וזאת שבוע לפתיחת ליגת העל נגד מכבי תל אביב (ראשון, 21:00).


"אין מנוס פרידה", אמר גורם המעורה בפרטים על הריב הנוכחי בין השניים כשהפעם נראה שגם אלי אוחנה, מחזיק זכויות הניהול, לא יוכל לעזור לסייע. 

 



הטריגר העיקרי למריבה הנוכחית הוא אי הצבתו של סתיו שושן בשער במשחק ההפסד בגביע הטוטו להפועל אשקלון 2:1. טביב אהב את היכולת של שושן ב-0:3 מול הפועל באר שבע, אך מימר בחר לתת את הקרדיט לשוער הבכיר יותר, על אף כושרו הירוד. 


בנוסף, טביב רצה שאנטואן קונטה ישחק מול אשקלון בתור בלם אפילו 40 דקות, אך מימר בחר להעניק לו מנוחה. בין השניים קיימת מתיחות גם בנושא חן דילמוני, ששיחק טוב מול באר שבע, אך לא נכלל בהרכב על חשבונו של מרסל הייסטר מול הפועל אשקלון.



אוחנה, יקבל החלטה? (דני מרון)


גורם בסביבת בית"ר ירושלים טוען כי אלי טביב ימשיך לשמור על שתיקה עד לאחר המשחק נגד מכבי תל אביב והפסד ירושלמי עלול להוביל לזעזוע על הקווים. בסביבת המאמן סיפרו: "טביב ואוחנה בחרו את הסגל ביחד איתט. שחקנים כמו בניון ועגייב הגיעו בהסכמה. מימר לא מחזיק בכוח בכיסא, רוצים? שיתנו לו מה שמגיע והוא ילך".


בתוך כך, בשעות הערב השיקה בית"ר ירושלים את התלבושות החדשות לעונה הקרובה, בעיצוב ייחודי ואישי למועדון מהבירה. "עם חזרתו של אלי אוחנה למועדון בו גדל, עלתה הרוח הנוסטלגית הבית"רית והוחלט ללכת על קו עיצובי בסגנון רטרו, כזה שלבשה הקבוצה בשנות ה-80 בהן זכתה בית"ר בגביעים ואף באליפות הראשונה בתולדותיה", נכתב בהודעת הקבוצה. כמו כן הודיעה בית"ר כי אף שחקן לא ילבש את החולצה מספר 11, אולם לאוהדים תהיה אופציה לרכוש חולצה כזו עם הכיתוב "אוחנה" מאחר.





 

החולצה הרשמית לעונת 17/18 @fcbeitar ⚽️

A post shared by Idan Vered (@idanvered) on


 

החולצה הרשמית לעונת 2017/18

A post shared by Itay Shechter (@itayshechter) on

השתתף בהכנת הידיעה: אשר גולדברג


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי