בחיפה טוענים: "נדמה שדווקא מכבי ת"א לא סגורה על עסקת עטר"

אלירן עטר
אלירן עטר | ערן לוף

הירוקים מעוניינים בסיום סאגת החלוץ שפוגעת בהכנות, לוזון עתיד לקיים עימו שיחה אם יישאר. אשדוד מעוניינת בעוואד ובן דוד

(גודל טקסט)

הסאגה סביב מעברו של אלירן עטר למכבי תל אביב לא יורדת מסדר היום. לאחר שהמשא ומתן הואץ בימים האחרונים שוב, נדמה שהוא רחוק מסיום ועטר עצמו ממשיך להתאמן במכבי חיפה. במועדון מבינים כי הבעיות הניהוליות במכבי תל אביב יכולות לגרום לביטול העסקה ועטר יישאר בחיפה לפחות עד חודש ינואר ואף מעבר לזה.

הבעיה היא הקרע הגדול שנוצר בין השחקן לבין קהל האוהדים שבעצמו כבר מאבד סבלנות סביב הסאגה הזאת. נראה כי בקרוב תתקיים שיחה נוספת בין עטר לבין המאמן גיא לוזון בה יבקש האחרון הבהרות מהשחקן לגבי עתידו. אמנם עטר ממשיך להתאמן עם הקבוצה אך כלל לא בטוח שיהיה בסגל למשחק במחזור הראשון מול בני יהודה (שני, 20:30, ספורט1).

  • "מכבי תל אביב אישרה: אלירן עטר יעבור למועדון"

בחיפה מבינים כי הסחבת גורמת גם לעיכובים בהכנות המקצועיות כי במידה ועטר יעזוב ירצו אולי בצוות המקצועי לצרף עוד שחקן התקפה מעבר לחלוץ חוד אותם מחפשים כבר עכשיו. במידה והחלוץ יישאר יצטרכו בצוות המקצועי למצוא לו את המקום ברוטציה. "הסיטואציה לא נוחה לאף אחד. במועדון יודעים כיצד לנהוג במידה ועטר יישאר. כרגע ישנו רצון לסיים את העסקה מול מכבי תל אביב אבל נראה כי דווקא מהצד שלהם הרצון הוא אחר", אמר גורם בחיפה.

בכל מקרה במועדון ממשיכים בהכנות לקראת המשחק הראשון של העונה. בתקופה הקרובה ידללו בחיפה את סגל השחקנים כאשר מ.ס אשדוד מעוניינת בבלם שי בן דוד והחלוץ מוחמד עוואד.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי