שביעות רצון במכבי נתניה: "היינו יותר טובים מהפועל ב"ש"

דיא סבע
דיא סבע | דני מרון

בעיר היהלומים מרוצים מהנקודה שסחטו בטרנר, דני עמוס אמר בסיום: "טוב לשחק עם בלם ברמה גבוהה כמו הויבך. רוצה להיות בפלייאוף העליון". פסימיות בנוגע לצירוף חלוץ נוסף

(גודל טקסט)

 שביעות רצון גדולה מאוד במכבי נתניה מהתיקו המרשים אמש מול האלופה הפועל באר שבע, 1:1 באצטדיון טוטו טרנר. למרות הסגל החסר של הקבוצה מבירת הנגב, בנתניה ידעו לפני המשחק כי מוטלת בפניהם משימה קשה מאוד – ובסופו של דבר דווקא הקבוצה מעיר היהלומים היא שצריכה להיות מאוכזבת יותר.

"היינו הרבה יותר טובים מהפועל ב"ש ואנחנו מרגישים קצת פספוס מהתיקו הזה, אבל בכל זאת שיחקנו בטרנר ועוד במשך כמעט חצי שעה עם עשרה שחקנים, ככה שלא נגזים", אמרו במועדון. גם הבעלים אייל סגל נראה מרוצה מאוד בסיום והבהיר כי זו מכבי נתניה שרצה לראות, קבוצה שתיתן פייט לכל אחת, גם במגרש הכי קשה. המאמן סלובודאן דראפיץ' ימריא היום למולדתו, להיות לצד אביו החולה וצפוי לחזור בעוד מספר ימים לקראת סיום ההכנות למשחק הבא מול הפועל עכו שייערך ביום שבת.

לאחר שחרורו של החלוץ יוג'ין אנסה, בנתניה כרגע מביעים פסימיות לגבי צירוף חלוץ נוסף, אבל הבהירו כי לא יתפשרו על מועמדים ושבכל מקרה בשלב זה אין חלוץ שנמצא במגעים מתקדמים עם הקבוצה. בקבוצה ינסו להכניס את גיא גרוס ובראנקו ורגוץ' לכושר משחק על מנת שיחזרו לשחק כבר במחזור השלישי, לאחר פגרת הנבחרת.

השוער דני עמוס סיכם את ההתמודדות אתמול מול האלופה: "אנחנו לא חזירים. אנחנו שמחים מהתוצאה הזאת. ברור שרצינו לנצח ולשם כך באנו, אבל הפתענו את כולם וראו קבוצה צעירה שרוצה להצליח. אני מאמין שגם יהיה שיפור במשחקים הבאים. כולם יודעים שב"ש עוד לא הפסידה פה, אבל יש לנו שני מאמנים שנתנו לנו ביטחון ותידרכו אותנו. הגענו מוכנים וידענו שאנחנו יכולים לעשות פה תוצאה טובה".


עמוס והויבך בסיום. "כיף שיש בלם ברמה גבוהה" (דני מרון)

עמוס גם פירגן לחבריו: "תמיד כיף שיש בלם ברמה גבוהה כמו הויבך, אבל גם דודי תירם טוב מאוד. יש לנו בסה"כ קבוצה מאוזנת וטובה וזה הכי חשוב. ברגע שהגיע הפירוק בנתניה, הגיעו אנשים מאוד חיוביים עם לב טוב ורחב וזה הרגע שהבלאגן בנתניה הפסיק. מכבי נתניה עלתה ליגה בשנה שעברה ותמשיך לטפס השנה. אני אישית רוצה לסיים בפלייאוף העליון. למכבי נתניה כרגע עוד אין הצהרת כוונות. אני חושב שמכבי נתניה הייתה יציבה ונהייתה יציבה בגלל האנשים שפה. הגעתי לפגישה עם האנשים כאן ולאחר מכן החלטתי חד משמעית לחתום פה. כיף לבוא ולקום בבוקר לאימונים. הקהל של נתניה היה מדהים היום, הוא דוחף אותנו ומגיע לאימונים. אנחנו צריכים להעביר מסר למשחקים הבאים, ללא קשר למה עושות הקבוצות האחרות שזה תלוי בנו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי