"סטיב מקלארן כמאמן כדורגל זה כמו עיוור כמורה נהיגה"

סטיב מקלארן
סטיב מקלארן | דני מרון

באנגליה לעגו למאמן שהדריך בעבר את ג'ורדי קרויף, וכעת יעבוד תחתיו במכבי תל אביב. מנג'ר נבחרת אנגליה לשעבר דחק לאחרונה במאמנים אנגלים לצאת מגבולות הממלכה, לאור העובדה שבמדינתם הם לא מוערכים מספיק

(גודל טקסט)

מי שהופתע לראות את סטיב מקלארן, מנג'ר נבחרת אנגליה לשעבר, עובד במכבי תל אביב היה רק צריך לחפש בטוויטר אמירות שלו בחודשים האחרונים. מקלארן יצא בהצהרה על המאמנים האנגלים כשאמר: "המאמנים באנגליה מקובעים באי שלהם. כדי להצליח הם צריכים לצאת החוצה לאירופה, ללמוד שפות חדשות ולאמן בליגות אחרות. ככה הם יצליחו בגלל שבאנגליה הדרך שלהם חסומה. מביאים רק זרים כאילו הם טובים מאיתנו".

למרות שנראה כאילו באנגליה פרסמו כתבות גדולות על החתמת מקלארן במכבי תל אביב, האמת היא שבעיתונים הגדולים (וגם בחלק גדול מאתרי האינטרנט) הדברים דווחו בקצרה מאוד, ובעיקר עשו את הקשר בין ג'ורדי קרויף, שהיה השחקן שלו כשהיה עוזר במנצ'סטר יונייטד והיום הוא כביכול הבוס שלו.
 

 למרות זאת, היו גם עקיצות. "סאן" שדיווח לראשונה על הגעת מקלארן למכבי תל אביב, והיה הראשון שפרסם את הסקופ עקץ: "מאמן אנגליה לשעבר חיפש עבודה מאז שפוטר בפעם השנייה מדרבי קאונטי. ההתנסויות שלו בוולפסבורג וטוונטה לא היו מוצלחות, אבל כנראה שהבעלים של מכבי תל אביב מיץ' גולדהאר שמח שמקלארן מצטרף לצוות שלו".

Steve McClaren has joined Maccabi Tel Aviv as a 'coaching consultant'.

That's like making Stevie Wonder a driving instructor… pic.twitter.com/mdMJMnJPpn

— UNILAD Football (@UNILADFooty) August 21, 2017


ברחבי הרשת התבדחו אוהדים על הסיטואציה, ואף נכתב שלמנות את מקלארן כמאמן, זה כמו למנות את סטיבי וונדר הזמר העיוור למורה לנהיגה שלך.  העיתון "מטרו" האנגלי כתב: "מקלארן קיבל ג'וב ויעבוד תחת שחקן שבעבר קיבל ממנו הוראות". האתר "ספורטסמן" לא ריחם: "מקלארן היה פעם מנג'ר מבטיח והיום בדיחה מהלכת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי