הפועל עכו עונה למבקרים: מי שהספיד אותנו יאכל את הכובע

שחקני הפועל עכו
שחקני הפועל עכו | דני מרון

בקבוצה מהגליל המערבי מרוצים לאחר ה-2:2 מול מכבי נתניה. חניכיו של דורה שלטו בדקות רבות במשחק והמאמן אמר: "היינו ראויים ליותר מתיקו". סאם אלישע צפוי לצאת בהשאלה

(גודל טקסט)

שמחה גדולה בהפועל עכו לאחר ה-2:2 הדרמטי מול מכבי נתניה. הקבוצה אמנם טרם יצאה ממפלס מינוס הנקודות, אבל חניכיו של שלומי דורה הפגינו דקות רבות של משחק טוב ושוטף.

"הוכחנו שאנחנו ראויים לליגת העל, מי שהספיד והוריד אותנו יאכל את הכובע", אמרו במועדון. בעכו ציינו כי אף קיימת אכזבה מסוימת, משום שהקבוצה הייתה יכולה לחזור עם שלוש נקודות מהמשחק.

בדומה לשבועות האחרונים, מי שזכה להכי הרבה מחמאות הוא החלוץ עמראן אלקרינאווי. השחקן אמר בסיום המשחק: "אני מרוצה קודם כל מהתוצאה, כי לשחק נגד נתניה באצטדיון שלה זה לא קל. אני שמח מאוד שהשווינו את התוצאה. העיקר שהשגנו נקודה ולא חשוב לי מי כבש את השער". מאמן הקבוצה, שלומי דורה, נשמע הססן בסיום: "אני לא חושב שגנבנו תיקו, כי היינו ראויים להרבה יותר מתיקו. הגענו להרבה מצבים ויכולנו לכבוש".

בעכו מתכוונים להתחזק עד לסיום פגרת הנבחרת, ומחכים לעזיבות הן במכבי חיפה והן במכבי תל אביב. במועדון בטוחים כי שני ישראלים יגיעו עד לסיום מועד ההעברות. לא מן הנמנע כי גם זר נוסף יוחלף, כאשר סאם אלישע צפוי לצאת בהשאלה לקבוצה אחרת בישראל. 

עמראן אלקרינאווי. לא מפסיק לכבוש (דני מרון)
עמראן אלקרינאווי. לא מפסיק לכבוש (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי