נתניה דורשת אחוזים ממכירת קאיודה לסיטי, וייסמן יצטרף?

קאיודה. באוסטריה הכדורגל יותר מהיר וטכני
קאיודה. באוסטריה הכדורגל יותר מהיר וטכני | צילום: Gettyimages

היהלומים צפויים לקבל דמי סולידריות על הניגרי שחתם לאחרונה אצל פפ והושאל לג'ירונה. וגם: הפספוס בעסקת אלקה ושחקן מכבי חיפה חזר לתמונה

(גודל טקסט)

מכבי נתניה פנתה לאחרונה למנצ'סטר סיטי בדרישה לקבל סכום כסף מסוים, כחלק מעסקת העברתו של לארי קאיודה, ששיחק במדי הקבוצה מעיר היהלומים במשך שנתיים.

בנתניה מספרים שעל פי החוק, לכלל המועדונים בהם שיחק קאיודה מגיעים חמישה אחוזים משותפים ונתניה צפויה להניב כחצי עד אחוז אחד מערך המכירה של הניגרי המוכשר. מדובר בסכום שינוע סביב 40 אלף יורו. 

למרות חתימתו של בלסינג אלקה במ.ס אשדוד, נתניה הייתה קרובה לצרפו בשבוע שעבר, כאשר המו"מ בין הצדדים נפל על רצון קבוצתו הסלובנית לובליאנה למכור אותו תמורת סכום של מיליון יורו (הסכום אותו שילמה אשדוד), לעומת הסכמתה של נתניה להשאלה בלבד ב-100 אלף יורו עם אופצית רכישה.

הבלם תומאס יול נילסן, שהוצע למ.ס אשדוד, עדיין מתאמן עם נתניה ושחקנים בקבוצה כנראה לא ממש נהנים מכך: "הוא לא מדבר יותר מדי, אבל כבר אי אפשר לראות אותו", סיפרו שחקנים.


וייסמן, ישוב לצהוב? (ערן לוף)

שון וייסמן, שקיבל אישור מקבוצת האם שלו מכבי חיפה, למצוא קבוצה בהשאלה עד לתום העונה, חזר לתמונת המעבר לנתניה. כבר בתחילת הקיץ פרסמנו כי בנתניה לא ויתרו עליו וכעת הדבר הפך לאפשרי. למרות זאת, גורם במועדון הביא כרגע פסימיות לגבי צירופו: "כרגע עוד לא פתחנו במו"מ איתו, אבל הסיכוי נראה נמוך". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי