קרויף: עטר צריך להיות יותר קבוצתי אבל לשמור על חוש הריח

קרויף
קרויף | עדי אבישי

מאמן מכבי ת"א התייחס לחיזוק הסגל: "מרוצה מאוד ויאפשר לי לעשות רוטציות רחבות". קיארטנסון,: "צריכים עוד להשתפר", ייני ייבדק. פליקס נעים: "לא התבטלנו לפניהם". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב גברה 0:2 על בני סכנין וחיברה שני ניצחונות זהים. אלירן עטר עלה לבכורה מחודשת, חוסה רודריגס נראה טוב וג'ורדי קרויף יכול לסמן "וי". יחד עם זאת, לא הכל היה חלק. שרן ייני הוחלף עקב פציעה באצבע רגלו ויעבור צילום עם חשש לשבר.

"אלירן עטר הוא שחקן הרבה יותר בשל מבעבר ועדיין הוא נשאר השחקן החד שהכרנו", כך התייחס ג'ורדי קרויף מאמן מכבי תל אביב לרכש החדש בתום ה-0:2 על סכנין, "אלירן צריך להיות יותר קבוצתי אבל גם לשמור על חוש הריח המיוחד".


על המשחק
: "אני מרוצה משלוש הנקודות אבל לא היינו מספיק דומיננטיים. נתנו לסכנין יותר מדי מצבים להבקיע. לא שלטנו יותר מדי במשחק".

על חיזוק הסגל:  "יש לנו סגל טוב ואני מבסוט ממנו. חלק מהשחקנים שלי שיחקו 180 דקות במשחקי הנבחרות ולכן נתתי להם מנוחה (אופיר דודיזאדה למשל). בשביל זה בדיוק יש לי סגל עמוק, כדי לעשות רוטציות כמה שיותר רחבות".


על המטרות של הצהובים:
"האם הקבוצה מספיק טובה כדי להחזיר את האליפות? את זה נראה בתום העונה".


קיארטנסון. "הגיעו אלינו שחקנים טובים"
 

כובש הצמד וידאר קיארטנסון: "היה משחק קשה מאוד, במיוחד במחצית הראשונה. היו לנו בעיות והם יצרו מצבים במתפרצות. הם שיחקו טוב, אבל אחרי השער שלנו, דברים הלכו יותר קל. המחצית השנייה הייתה מיוחדת, האוהדים השתלטו והייתה מחצית טובה. עבדתי טוב בהכנה, יש לנו שחקנים טובים שהגיעו. מבחינה אישית, עד עכשיו הכל טוב, אבל יש עוד דרך ארוכה ואנחנו צריכים להשתפר".

מאמן סכנין פליקס נעים: "66 אחוזי הצלחה זה בסדר. אני מאוד גאה בבחורים, לא התבטלנו מול מכבי ת"א. אני צריך לראות את המשחק, אבל לדעתי הגענו לאותה כמות של מצבים. לא ניצלנו מצבים, הם ניצלו והם ניצחו

"התכוננו למשחק של מתפרצות. במחצית הראשונה הצלחנו להביך אותם. אחרי שספגנו, עשיתי חילוף התקפי ונראינו יותר טוב. אנחנו עובדים שעות בלילות כדי לראות שחקנים זרים. אנחנו ממשיכים לעבוד וננסה להביא עוד שחקן. יצאנו מהמשחק הזה חזקים, העזנו והגענו למצבים. מקווה שנמשיך בכיוון הזה כי הדרך שלנו נכונה".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי