דוד קלטינס: "בית"ר ירושלים לא פחות טובה מאף קבוצה בליגת העל"

שחקני בית"ר ירושלים
שחקני בית"ר ירושלים | עדי אבישי

קשר המוליכה אמר בראיון ל-FM103: "מאמינים בעצמנו", "התקשורת יצרה בלאגן בנושא מימר", "אלי כהן דומיננטי מאוד באימונים", "הידע של טביב מרשים". האזינו

(גודל טקסט)

קשר בית"ר ירושלים, דוד קלטינס, עלה לשידור ב-FM103 וסיפר על הפתיחה הנהדרת של מוליכת ליגת העל, מאבק האליפות, היחסים בין אלי כהן וגיל לבנדה, העזיבה של שרון מימר והמעורבות של אלי טביב בנושאים המקצועיים בבירה.


התחושה בעקבות הפתיחה הטובה בליגת העל: "האווירה טובה, יש לנו צוות מקצועי טוב שמחבר אותנו. הקהל מגיע ודוחף, והתוצאות מדברות בעד עצמן. אנחנו בסך הכול אחרי שלושה משחקים, אנחנו מאמינים בעצמנו מאוד. נכון לעכשיו אני חושב שאנחנו לא פחות טובים מאף קבוצה אחרת בליגת העל, אנחנו במומנטום טוב ונצטרך לשמור עליו".

העזיבה של שרון מימר: "התקשורת יצרה את הבלאגן, אנחנו השחקנים ידענו שגיל לבנדה יכול להוביל אותנו. ספגנו ארבעה שערים בבולגריה, אבל אני לא מתערב בשיקולים שקשורים למאמן. אני מעדיף שלא לדבר על העונה הבאה". התפקיד המועדף: "אני חושב שבמועדון מסכימים איתי, ובבית"ר מייעדים לי את תפקיד הקשר האחורי. אבל המזל במשחק כמו אתמול שיש שחקן שמסוגל לשחק במספר תפקידים. אני בטוח שאם אשמח בתפקיד אחד זה יעזור לי להתקדם ולהתפתח".


המוליכה הגאה (עדי אבישי) 


החיבור לאלי כהן והיחסים שלו עם לבנדה: "אלי לא שם את גיל בצד. יש ביניהם שיתוף פעולה מלא ביניהם ואלי מאוד דומיננטי באימונים. רואים שיש לו ניסיון, והוא מוסיף לנו הרבה. גיל מאמן נהדר. אני בטוח ששניהם מדברים ביניהם, יש לנו צוות רחב".


המעורבות של אלי טביב: "הידע של אלי טביב הוא מרשים, מההיכרות שלי איתו זה לגיטימי שהוא יתערב במספר נושאים. אני לא יודע אם הוא סימן על חילוף מהיציע. מותר לבעלים להתערב, כלומר להביע דעה. נכון לעכשיו הכול עובד כמו שצריך". מאבק האליפות: "אנחנו נאבקנו בצמרת בשנים האחרונות, אנחנו מכוונים לצמרת הגבוהה. אנחנו יודעים שאנחנו שייכים לשם, שום דבר לא השתנה בשבילנו. גם בשנה שעברה הייתי בטוח שאנחנו קבוצה טובה. אבל אז איבדנו נקודות מול הקבוצות הקטנות, חשוב שנשמור על יציבות ונהיה קבוצה חזקה".

ההבדל של אוחנה (אודי ציטיאט) 

היחסים עם אלי אוחנה: "עצם ההגעה של אלי אוחנה היא בשורה למועדון. אנחנו השחקנים מביטים עליו כאגדת כדורגל ישראלי. לאחרונה הוא הפך ליותר מעורב ויש לו חלק במה שקורה לנו בתקופה האחרונה". המטרות: "אני רוצה להמשיך להשתפר, להתקדם ולשמור על המקום שלי בנבחרת הקודמת". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי