אכזבה בבני יהודה: "הפועל באר שבע לא בליגה שלנו"

בני יהודה
בני יהודה | עדי אבישי

הכתומים מאוכזבים מההפסד 1:0 לאלופה, ששלטה לחלוטין במשחק. ביקורת קשה על צ'יבוטה, שיעמוד לדין פנימי במועדון. מורי: "בטוח שהקבוצה הזאת תעשה עונה טובה"

(גודל טקסט)

אכזבה גדולה נרשמה אמש (ראשון) בבני יהודה, אחרי שהקבוצה רשמה הפסד שני ברציפות כשנוצחה בביתה 1:0 על ידי הפועל באר שבע. המשחק היה בשליטה כמעט מוחלטת של האלופה, כאשר גם נתוני החזקת הכדור, 72 אחוזים של האדומים, לעומת 28 בלבד של הזהובים, די מספרים את סיפור המשחק.

במחצית השנייה, ניצלה בני יהודה מתבוסה מחפירה הודות ליכולת נפלאה של השוער ליטאי אמיליוס זובאס, שפעם אחר פעם, בלם לבדו את חלוצי האלופה שהגיעו מולו לאין ספור מצבים. מי שספג את מירב האש, הוא הקשר הצעיר, מאוויס צ'יבוטה, שהורחק בדקה ה-33 על ידי שופט המשחק רועי ריינשרייבר לאחר שספג כרטיס צהוב בעקבות עבירה שביצע ואחר כך הוסיף חטא על פשע ומחא כפיים בהפגנתיות לעברו של השופט, שבתגובה שלף לעברו את הצהוב השני.

בלי קשר לעונש שיספוג צ'יבוטה מבית הדין המשמעתי של ההתאחדות, צפוי הקשר לעמוד לועדת משמעת פנימית בתוך המועדון, בה הוא עשוי לקבל עונש נוסף. בבני יהודה לא אהבו, בלשון המעטה, את המעשה חסר האחריות של הקשר, שהותיר את חבריו בחסרון מספרי למשך דקות ארוכות: "גם ככה באר שבע לא בליגה שלנו ואין לנו כל כך מה לעשות נגדם, כי יחסי הכוחות ברורים. בטח ובטח שבעשרה שחקנים המשימה קשה עוד יותר. זה היה מעשה טפשי מאוד של מאוויס. זה לא מקובל וצריך לשים לזה סוף. שחקנים יצטרכו לקחת אחריות על המעשים שלהם".


צ'יבוטה. במועדון כועסים על המעשה הטיפשי (עדי אבישי)

במועדון מאוכזבים מאוד מקצב צבירת הנקודות הנמוך עד כה ואמרו: "יש כאן קבוצה טובה ואנחנו עוד נראה את זה בעתיד. פישלנו מול הפועל חיפה ובאר שבע ועכשיו המטרה היא להביא שש נקודות בשני המשחקים נגד הפועל עכו והפועל רעננה".

"בכל משחק שנפסיד נצא מאוכזבים, בין אם זה בעשרה שחקנים, תשעה או אחד עשר", אמר הבלם דן מורי בסיום המשחק. "זה לא משנה אם מדובר בהפועל באר שבע או בקבוצה קטנה. הגישה הייתה טובה היום. אולי היכולת ההתקפי היתה קצת פחות, כי מן הסתם היינו ב-10 שחקנים. בשבוע הבא נגד עכו, ננסה להמשיך ביכולת הטובה שלנו ולאסוף שלוש נקודות". מאוחר יותר הודיעו בהתאחדות לכדורגל כי הקבוצה תעמוד לדין בעקבות התפרעות אוהדים מול האלופה. 


מורי מול וואקמה. הבלם אופטימי (עדי אבישי)

הבלם נשאל על נושא הרחקתו של חברו לקבוצה והשיב: "אני חושב שקודם כל צריך לכבד את השופט. אף פעם לא ראיתי שופט שמשנה את החלטתו, כך שאין טעם להתלהם או לעשות משהו אחר. יכול להיות שגם השופט היה צריך להפעיל שיקול דעת. שחקנים צעירים צריכים לבוא וללמוד מהמקרה הזה, כי זה לצערם עקב האכילס שלהם כרגע. אני בטוח שצ'יבוטה מרגיש עכשיו פחות טוב, אנחנו נרים אותו ויהיה בסדר".

מורי שפתח את העונה במדי בית"ר ירושלים, חזר במהלך חלון ההעברות האחרון למועדון נעוריו וסיפר על תחושותיו האישיות : "אני עובד מאוד קשה. מאוד רציתי להגיע לכאן, אחרי שקיבלתי את הודעת השחרור מבית"ר. יש כאן באמת קבוצה טובה וכשנעבוד קשה כולם ביחד, אני בטוח שהתוצאות יגיעו. אני ממש בטוח בקבוצה הזו, שנעשה עונה טובה ואני כבר מת שיגיע המשחק הבא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי