חשש: דור מיכה סובל מקרע בשריר. קרויף: נמשיך ברוטציה

דור מיכה
דור מיכה | צילום: אריאל שלום

הקשר ייבדק עם חשש לקרע בארבע ראשי שישביתו למספר שבועות, בן חיים ספג מכה בראשו. מאמן מכבי ת"א אחרי ה-2:3 בנתניה: "הפעם האחרונה שהייתי נבוך היתה בגיל 15 כי הפסדתי 7:1 לקבוצה קטנה". אצילי: "מיכה יחסר"

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב סובלת מלא מעט פציעות וייתכן שספגה עוד אחת רצינית הערב (שני) לפני ה-2:3 הנהדר על מכבי נתניה. הקשר דור מיכה שהיה מיועד לפתוח במשחק מול מכבי נתניה נפגע בשריר הארבע ראשי וירד לספסל כשהוא צולע ונעזר באנשי הצוות המקצועי.


במכבי תל אביב חוששים מהיעדרות ממושכת כשהקשר חש את שריר הארבע ראשי שלו בחימום. הוא ייבדק כבר מחר במטרה לאבחן את חומרת הפציעה בתקווה שלא ייעדר מספר שבועות לכל הפחות כשהחשש הגדול הוא שמדובר בקרע בשריר הירך. במקביל, הבלם טל בן חיים שנפגע בהתנגשות ראשים עם טים הויבך ינוח מספר ימים וייעדר מאימונים לאחר המכה שספג.




המאמן ג'ורדי קרויף סיכם: "נתניה שיחקה נהדר. הראינו יכולת טובה בדקות מסוימות וכבשנו שערים אדירים שהעניקו לנו ניצחון. נתניה שיחקה טובה מאוד גם כן".


ההבדלים בין המחציות: "זה משהו לא ברור. אנחנו ננתח ונמשיך לחפש את התשובה. נצטרך לעבוד על זה".



משחק נהדר, קיארטנסון ובלקמן (עדי אבישי)


הרוטציה: "מכבי עושה את זה שש שנים ותמשיך לעשות זה".


השער של בלקמן: "ידענו שהוא שחקן עם איכויות. העובדה שהוא נח בחמישי הביאה אותו רענן. גם אצילי כבש שער נהדר".


ההשפעה של מקלארן
: "הניסיון שלו אדיר ומאוד מוערך אצלי. אני מכיר אותו 20 שנה. אני שמח שהוא עוזר לי".



אצילי, שער ענק (אריאל שלום)


המפגש עם מכבי חיפה: "זה התחלה של מרתון, יש לנו עוד המון משחקים. נצטרך להשתמש בכל השחקנים שלנו. ברור שזה משחק קשה, ראינו את התוצאות שלהם. הם משחקים טוב נגד קבוצות שנותנות לשחק ככה שיהיה מעניין".


הקשר עומר אצילי ציין: "אנחנו שמנו לב לזה ונשים על זה דגש. בשבוע הבא מאמינים שניראה טוב יותר. זה משהו שאין לי הסבר אליו. מאמין שבקרוב זה ישתנה".


היכולת של נתניה
: "הם באו לשחק כדורגל. יש להם אחלה קבוצה. הכי חשוב שניצחנו, היה משחק קשה ויצאנו עם שלוש נקודות. התאמנתי אצל שי וסלובו וידעתי שיהיה קשה, הם עשו חיים קשים גם לבאר שבע. אם הייתי נבוך? הפעם האחרונה שהייתי נבוך היתה בגיל 15 כי הפסדתי לקבוצה קטנה 7:1".



ישפרו את היכולת בין המחציות? (עדי אבישי)


השער שלו: "ראיתי הזדמנות לבעוט ואני שמח שזה נכנס. מוקדש לאחי שהתחתן".


המנהיגות: "לא חושב שהכל עליי. מכבי זו קבוצה עם הרבה שחקנים גדולים".


הפציעה של מיכה: "עשינו בעיטות ופתאום ראיתי אותו צולע. הוא שחקן משמעותי ונקווה שיחזור מהר".


מנגד סלובודאן דראפיץ' אמר: "ידענו שאם נעשה טעויות נשלם על זה. נתנו הכל. נצטרך להשתפר איפה שצריך ולתת את הדעת על זה".


המהפכים במשחק: "רצינו לנצח את המשחק הזה כשהיינו ביתרון. לא יודע אם מגיע לנו אבל אני חושב שנקודה היתה משקפת. זה קבוצה חדשה שנבנית ונקווה שניקח נקודות במקומות אחרים".


נתניה חוגגת. לא הספיק
נתניה חוגגת. לא הספיק (עדי אבישי)


המחמאות שקיבל מג'ורדי: "קשה לו לשחק מולנו, להתמודד עם הלחץ שלנו".


החיסורים של ערן לוי ואביב אברהם: "יש לנו סגל רחב. עשו עבודה טובה כל מי ששיחק. ערן מאוד משמעותי אבל אנחנו משחקים באותה שיטה. ברור שחסר קצת יכולת קדימה כשהוא לא נמצא".


דיא סבע
סיכם :"לא אוהב לצאת עם המחמאות. אני צריך להמשיך לעבוד קשה והכל יהיה בסדר, מילה טובה לקהל, שימשיך לעוד אותנו. אנחנו משחקים כקבוצה ואין לנו עניין של ללכת לבד בקבוצה. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה והמטרה שלנו היא אשדוד בחוץ. ערן תמיד חסר ואני מקווה שבמשחק הבא הוא יהיה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי