מרסל הייסטר הורחק לחמישה משחקים על היריקה כלפי אדלר

מרסל הייסטר
מרסל הייסטר | עד אבישי

המגן זוכה מאשמת שפיכת מים, אבל נענש על קללות ויריקה כלפי צוות השיפוט מול הפועל חיפה. הייסטר: "הקללה בקרואטית כוונה למצב לא לשופטים. החזקתי מים אך רק שתיתי ממנו". בני יהודה נקנסה ב-7,500 שקל

(גודל טקסט)

 מרסל הייסטר, מגן בית"ר ירושלים, הורחק לחמישה משחקי ליגה ועוד שלושה על תנאי בגין הקללות שהשמיע כלפי צוות השיפוט בראשותו של זיו אדלר וכן על היריקה לעבר חדר ההלבשה בסיום המשחק מול הפועל חיפה (3:3). הדיין הראשי אמנם זיכה את הייסטר מאשמת שפיכת בקבוק מים לעבר השופטים, אבל הרשיע אותו בשתי עבירות אחרות.

המגן שהורחק בסיום המשחק לא ישחק נגד עירוני קריית שמונה, בני סכנין, מכבי נתניה, מכבי חיפה והמשחק האחרון אותו הוא יחמיץ יהיה מול קריית שמונה בגביע הטוטו. "כשנכנסתי ראיתי דלת פתוחה ואז אמרתי קללה בקרואטית", הסביר הייסטר. "הקללה כוונה למצב ולא לשופטים. זה היה לאחר משחק עם הרבה רגשות וזה לא כוון לעברם, אלא למצב. אני מכחיש ששפכתי מים לעבר השופט הראשי. החזקתי בקבוק, אך רק שתיתי ממנו".

 דובר בית"ר ירושלים, אושרי דודאי, ציין בפני בית הדין כי מחר יעמוד השחקן לוועדת משמעת פנימית ויוענש בחומרה, אולם הדיין הראשי ישראל שמעוני הבהיר כי המגן אישר שקילל בשפת האם שלו ולא הכחיש את היריקה לעבר הדלת הפתוחה של חדר השופטים ועל כן הרשיע אותו בעבירות של העלבת שופט והתנהגות בלתי הולמת בנסיבות מחמירות.


הייסטר. נכנס לדלת פתוחה (דני מרון)

והדיון בעניינה של הפועל תל אביב נדחה בשבוע משום שנציגי האודמים אמרו שלא ידעו שהם עומדים לדין גם על ההתעמתות של אוהדיהם עם המאבטחים שהובילה לזריקת רימון גז הפלפל.

בני יהודה נקנסה ב-7,500 שקל על שימוש באמצעים פירוטכניים במשחק הבית ביום ראשון מול הפועל באר שבע (1:0). 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי