בחיפה בטוחים: רוקאביציה עולה על כל בלם של מכבי

מכבי חיפה חוגגת
מכבי חיפה חוגגת | ערן לוף

200 אוהדים הגיעו לתמוך בשחקנים שסיימו את ההכנות לקראת משחק החוץ מול הצהובים (ראשון, 21:00). שחקן הירוקים: "רוצים שינוי? צריכים לנצח את מכבי". מזרחי וקהת שוב מחוץ לסגל, רמי גרשון בפנים

(גודל טקסט)
מכבי חיפה סיימה הערב (שבת) את ההכנות לקראת משחק החוץ מחר בנתניה מול מכבי תל אביב. הירוקים מבינים כי מדובר במבחן חשוב עבור הקבוצה המחודשת של גיא לוזון. במועדון הבהירו כי חייבים לשמור על יציבות לאחר הניצחון על הפועל רעננה ולהביא נקודות גם במשחק החוץ הקשה מול הצהובים.


"אם אנחנו רוצים שינוי אז אנחנו צריכים לנצח את מכבי בחוץ", אמר שחקן בחיפה. "היריבות רבת השנים לא מעניינת אותנו, אלא רק המאבק העונה". הצוות המקצועי הפתיע כאשר אופיר מזרחי ורועי קהת, שסובל ממחלה, נותרו שוב מחוץ לסגל. גם מוחמד עוואד לא ב-18. מאמן הירוקים בחר לזמן 19 שחקנים, כאשר אחד מבין רמי גרשון, נטע לביא ורז מאיר עלול למצוא עצמו בחוץ.



המשחק צפוי להיות חם בשל העובדה כי שלושה יוצאי הצהובים יפתחו מחר בצד הירוק. מדובר במגן עומרי בן הרוש והקשרים גל אלברמן ושלומי אזולאי. השלושה עזבו הקיץ את הקבוצה וכעת ינסו להוכיח לג'ורדי קרויף שמדובר בטעות. מהצד השני היה זה אלירן עטר שעשה הקיץ את הכיוון ההפוך ואמור לספוג מחר קבלת פנים "מיוחדת" מאלפיים אוהדים ירוקים. אוהדי חיפה סיפרו במהלך כל השבוע כי הם מתכוננים למחות כנגד החלוץ, אך יעשו זאת בדרך לגיטימית וחוקית. במועדון ניסו למנוע את האירוע, אך האוהדים נחושים ולא מתכוונים לסגת. במשטרת ישראל לא צפויים לקחת סיכונים ויבצעו בדיקות קפדניות.



מבחינת ההרכב נראה כי לוזון לא יבצע שינויים. "מבחינת מהירות ומבחינה טכנית רוקאביציה עולה על כל בלם של מכבי וזה יכול להיות יתרון" אמרו בחיפה. מי שעדיין נמצאים בתמונות הרכב הם גילי ורמוט וקאיו. לאימון המסכם הגיעו כ-200 אוהדים כמיטב המסורת לפני המפגשים בין מכבי חיפה למכבי תל אביב.


הרכב משוער: עומרי גלזר, ארנסט מבוקה, דקל קינן, אליסון דוס סנטוס, עומרי בן הרוש, גל אלברמן, גאורגי קוסטדינוב, שלומי אזולאי, סינטיהו סלליך, ניקיטה רוקאביציה וסטפנאס אתנסיאדיס.



שוב מחוץ לסגל. אופיר מזרחי (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי