רודי חדד הורחק משלושה משחקים, עודד גביש צפוי לחתום

גביש. חזר למקום בו החל את דרכו בבוגרים
גביש. חזר למקום בו החל את דרכו בבוגרים | צילום: דני מרון

הקשר ספג עונש, במועדון זועמים על התזמון. גביש בן ה-28, שהתאמן עם הפועל חיפה, יעבור בדיקות רפואיות ויעבה את מצבת שחקני ההגנה של יובל נעים

(גודל טקסט)

הפועל אשקלון אומנם נמצאת בפורמה טובה עם שני ניצחונות רצופים, אבל יובל נעים והצוות המקצועי עדיין רוצים לשדרג את הסגל וקרובים לצרף רכש נוסף. היום (רביעי) החל להתאמן בקבוצה הבלם עודד גביש ואם לא יקרה משהו בלתי צפוי, הוא יהפוך בקרוב לחלק מהסגל.

הבלם בן ה-28 היה קרוב הקיץ לסיכום בהפועל חיפה, אך בסופו של דבר לא חתם בקבוצה של יואב כץ. גביש שחקן חופשי ולכן אין שום מניעה שיצטרף לאשקלון עוד לפני חלון ההעברות של ינואר.

בסגל של יובל נעים יש כיום שלושה בלמים בלבד- אבי מלכה, טל מכלוף וברניסלב יובאנוביץ'. האחרון נפצע לאחרונה, ולמרות שיהיה כשיר למשחק מול מכבי תל אביב ביום ראשון,במועדון מודעים לעובדה שבמקרה דומה הם יכולים להישאר ללא אף בלם על הספסל.

גביש שיחק בעבר במכבי פתח תקווה (שם גדל ואף שיחק בשתי קדנציות שונות), מכבי הרצליה, וורוצלאב, מכבי נתניה והפועל פתח תקווה. אשתקד שיחק במכבי שעריים וירד עמה לליגה א'. העונה הוא התאמן על הפועל חיפה, אך הוא צפוי לעבור בדיקות רפואיות באשקלון ואחריהן יחתום. 

עודד גביש. תחנה חדשה (דני מרון)
עודד גביש. תחנה חדשה (דני מרון)

מאוחר יותר, הודיע בית הדין של ההתאחדות לכדורגל כאשר רודי חדד ספג הרחקה משלושה משחקים. הקשר, שהורחק מול הפועל עכו וריצה את ההרחקה האוטומטית מול הפועל רעננה, הורחק לשלושה משחקים. בקבוצה זעמו על הזימון המאוחר אותו הסבירו בהתאחדות כ'טעות'. בהפועל אשקלון הגיבו לעונש מאוחר יותר: "אנו מצרים על החלטת בית הדין, כל שכן זו הפעם הראשונה בקריירה של השחקן, בה הוא סופג כרטיס אדום. רודי חדד הינו כדורגלן למופת, מודל לחיקוי ולהערצה עבור כל ספורטאי ואוהד כדורגל. לעניות דעתנו, היו לדיין את כל הסיבות שלא להחמיר עם העונש, אך הוא בחר אחרת.מועדון הכדורגל של הפועל אשקלון ילמד את החלטת בית הדין ויערוך שיחה עם כלל שחקני הקבוצה, בכדי למנוע הישנות מקרים דומים כאלה בעתיד". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי