בני בן זקן מונה למאמן בית"ר ירושלים, בעפולה זועמים ושוקלים לתבוע

בני בן זקן
בני בן זקן | אתר רשמי

הקבוצה מהבירה הודיעה על מינויו של מאמן הפועל עפולה, שיגיע כבר מחר (שישי) לאימון. על פי העפולאים, בן זקן הודיע על התפטרותו שעה וחצי לפני ההודעה והם פנו לתובע ההתאחדות: "זה נפל עלינו כרעם ביום בהיר"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים הודיעה רשמית על מינויו של בני בן זקן כמאמן הקבוצה עד תום העונה. בן זקן יחליף בתפקיד את גיל לבנדה, ששימש כמאמן הזמני מאז פיטוריו של שרון מימר ערב פתיחת העונה הנוכחית, וככל הנראה ישמש כעוזרו של המאמן החדש.


בן זקן בן ה-35 מגיע מהליגה הלאומית, שם שימש כמאמן הפועל עפולה מאז החליף את ראובן עטר בתפקיד. בעפולה כועסים על בן זקן שהודיע לפני שעה וחצי שהוא מתפטר ומתמנה למאמן בית"ר. במועדון פנו לתובע ההתאחדות בכדי לבדוק האם ניתן לתבוע את בית"ר על כך שפנו למאמן תחת חוזה, ואולי אף יבקשו לתבוע את בן זקן בעצמו.
 


במהלך השיחה בין בן זקן להפועל עפולה אמר המאמן לראשי המועדון: "זאת הזדמנות שלא תחזור לעולם. אני מבקש מכם לכבד אותי ואם לא, אלך בעצמי". בעפולה זועמים בעיקר על הירושלמים. גורם בקבוצה אמר לספורט1: "זה נפל עלינו כרעם ביום בהיר. היה נכון שאנשי בית"ר היו פונים אלינו לפני שפנו לבן זקן, כמו פה שאנשי אשדוד פנו אלינו לפני שפנו לראובן עטר".


בני בן זקן. התפקיד מתאים לו?
בני בן זקן. התפקיד מתאים לו? (בית"ר ירושלים)


את העונה החולפת החל בן זקן כעוזרו של מוטי איווניר בעירוני קריית שמונה, ולאחר זמן קצר קודם לתפקיד המאמן הראשי עד שהסתכסך עם איזי שרצקי ועזב בטונים צורמים. את העונה סיים דווקא אצל היריבה העירונית של בית"ר – הפועל קטמון.


(סייע בהכנת הידיעה – רענן ברנובסקי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי