בן בסט לא צפוי לשחק בראשון, פלקושצ'נקו בכוננות

עדן בן בסט
עדן בן בסט | ערן לוף

בהפועל חיפה מקווים כי קהל גדול ילווה את הקבוצה בראשון לקריית שמונה. החלטה לגבי החלוץ תתקבל רק ביום המשחק, אז גם ייערך האימון המסכם. שטקוס: "זובאס? נראה בסוף העונה מי יותר טוב"

(גודל טקסט)

 הפועל חיפה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק מול עירוני קריית שמונה ביום ראשון. לאחר התייעצות בצוות המקצועי החליטו במועדון כי בשל יום הכיפורים ולאור הצום שחל על השחקנים, תקיים הקבוצה אימון ביום המשחק, משמע ביום ראשון, ומשם תצא לבית מלון בו תשהה עד למשחק.

"יש לנו צוות מהטובים בארץ שיודעים לקבל החלטות נכונות", אמרו בחיפה. החלטה נוספת שככל הנראה תתקבל ביום המשחק היא כשירותו של החלוץ עדן בן בסט. החלוץ שנפצע במשחק מול באר שבע טרם חזר לאימונים מלאים ואינו צפוי לקחת חלק במשחק. מי שיחליפו בהרכב הוא הקשר מקסים פלקושצ'נקו.

אחד השחקנים המשמעותיים של חיפה מתחילת העונה הוא השוער הליטאי ארנסטס שטקוס. השוער אמר לקראת המשחק: "אני חושב שהמשחק מול קריית שמונה הוא המשחק הכי חשוב שלנו עד כה". השוער, ששיחק בשנתיים האחרונות בסיבאספור הטורקית ובעונה שעברה בליגה ההולנדית בדן האג, דיבר על הגעתו לישראל: "אני לא מתחרט שאני כאן. אני מקווה שנמשיך ככה. יש לי חוזה לשנתיים כאן ואם אשאר כאן אז זה לא תלוי בי".


שטקוס. "לא מתחרט שהגעתי לכאן"

שטקוס גם התייחס לחברו לנבחרת ליטא, אמיליוס זובאס מבני יהודה שנבחר בעונה שעברה לאחד השוערים הטובים בישראל. שטקוס: "הוא שוער נהדר, אבל נראה בסוף העונה מי ייבחר לשוער הטוב. אנחנו חברים טובים, אבל האתגר שלי זה להביא את הפועל חיפה להישגים ולעשות עונה טובה עם הקבוצה. זה לא רק אני טוב, אלא כל הקבוצה. יש כאלה שכובשים ויש כאלה שמגנים". בקבוצה מקווים כי לפחות אלף אוהדים ילוו את הקבוצה לקריית שמונה.

במקביל, במסגרת פעילות המועדון לחיזוק הקשר עם מחלקת הנוער והעצמת השחקנים הצעירים נפגש אתמול בלם הקבוצה הבוגרת גבריאל תמאש עם שחקני קבוצת הנוער הפועל חיפה "רובי" והצוות המקצועי שלה. תמאש סיפר על הקריירה העשירה שלו באירופה הכוללת 65 משחקים בנבחרת רומניה, כולל הופעה ביורו 2008 וקריירה בליגות הגדולות באירופה. תמאש סיפר על ההתמודדות של כדורגלן מקצוען שעזב בגיל צעיר (15) את הבית לטובת קריירה וסיפר כמה אנקדוטות על מפגשי עם ענקי כדורגל לאורך הקריירה. את המפגש ליוו נציגי הקבוצה הבוגרת הדובר נועם רגב שתרגם את הדברים וחבר ההנהלה אריה מידן. יצויין כי שחקנים מקבוצת הנוער מתאמנים באופן קבוע בקבוצה הבוגרת ונמצאים תחת מעקב מאמן הקבוצה הבוגרת ניר קלינגר.


תמאש והשחקנים הצעירים (דוברות המועדון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי