ניניס יפתח במקום סומא, ערן לוי תורגל בהרכב נתניה

סוטיריס ניניס
סוטיריס ניניס | עדי אבישי

היווני יקבל את המקום של הצרפתי המאכזב בהרכב של מכבי פ"ת מול היהלומים (שני, 20:15, ספורט1). דראפיץ' עשוי לעלות עם הקפטן ב-11

(גודל טקסט)

מכבי נתניה השלימה הבוקר (ראשון) את ההכנות למשחק מול  מכבי פתח תקווה (שני, 20:15, ספורט1), כאשר בקבוצה רוצים לרשום ניצחון שני רצוף.

הבשורה הגדולה מהאימון המסכם של היהלומים הייתה תרגולו של הקפטן ערן לוי בהרכב במקומו של אביב אברהם, למרות שבצוות המקצועי שקלו לתת לו להתחיל את המשחק על הספסל, נראה שהוא יהיה ב-11. שאר ההרכב יהיה זהה לחלוטין לזה שניצח את אשדוד.



"זה משחק חשוב ובטח שהיריבה שלנו מתמודדת איתנו על הפלייאוף העליון. ניצחון כאן ייתן לנו המון ביטחון ופער להמשך" אמרו בנתניה. צוות המאמנים סלובודאן דראפיץ ושי ברדה ערכו שתי אסיפות וידאו לשחקנים: אחת על משחק קבוצתם ואחת על מכבי פתח תקווה בה בעיקר הזהירו מהחלק ההתקפי: מנור סולומון ויובל אבידור. המשחק מחר יהיה פיקנטי בשל מפגשם של דני עמוס וחגי גולדנברג, שנפרדו בתום העונה מהמלאבסים בטעם מעט חמוץ וירצו להוכיח לקבוצה מה הם שווים. 


בפתח תקווה זהירים: "פוגשים את הקבוצה שנמצאת בכושר הטוב בליגה"

גם מכבי פתח תקווה רוצה לרשום ניצחון ליגה שני ברציפות. המאמן שרון מימר צפוי לערוך שינוי אחד בהרכב לעומת ה-11 שפתחו בניצחון מול בני סכנין בשבוע שעבר, כאשר רישאר סומא שפתח את העונה בצורה טובה וסובל מדעיכה בשבועות האחרונים יירד לספסל ואילו סוטיריס ניניס, שגילה יכולת מצוינת כמחליף יפתח בהרכב. תומאש סיבוק המאכזב, ימשיך לקבל את הקרדיט בזכות העובדה שהקבוצה לא ספגה במחזור הקודם.

"זה משחק חשוב עבורנו, במיוחד שאנחנו משחקים מול הקבוצה בכושר הטוב בליגה שהיא גם יריבה ישירה שלנו על הפלייאוף העליון", אמרו בקבוצה. שרון מימר מימר קיים אסיפה לשחקנים והדגיש בפניהם את סוגיית הנעת הכדור של הקבוצה בחלק ההתקפי ואת הסגירות ההגנתיות כחלק מהניסיון לעצור את חוליית ההתקפה המסוכנת של מכבי נתניה.

סוטיריס ניניס. מקבל תגמול על היכולת (עדי אבישי)
סוטיריס ניניס. מקבל תגמול על היכולת (עדי אבישי)

ביום רביעי הקרוב, ערב חג סוכות יערכו אוהדי הקבוצה טורניר מיוחד בהשתתפות שחקני עבר. בין השחקנים שישתתפו: המנהל המקצועי עומר גולן, עוזר המאמן מוראד מגמאדוב, אייל בגלייבטר, גיא יצחק ועוד.

הרכבים משוערים
מכבי נתניה: דני עמוס,חגי גולדנברג, טים הויבך, ברנקו ורגוץ', קובי מור, ניקו אולסק, עלי מוחמד, ערן לוי, דידייה קוגבנייה, דיא סבע  אלחסן קייטה.


: צחי גיגי, עודד אלקיים, עומר דנינו, תומאש סיבוק, אורי מגבו, לירוי צעירי, רומאריו פירס, יובל שבתאי, סוטיריס ניניס, מנור סולומון, יובל אבידור.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי