פיראס מוגרבי חגג: תמיד כיף להבקיע מול בית"ר ירושלים

פיראס מוגרבי
פיראס מוגרבי | ערן לוף

חלוץ בני סכנין מאושר לאחר ה-2:3: "פשוט רצינו יותר מהם". אזולאי ומוסא הפצועים ייבדקו, במועדון מקווים שפלאח, שמש וכליבאת יחזרו למשחק מול ק"ש לאחר הפגרה. ג'יבה הברזילאי צפוי להגיע להתרשמות. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

שמחה גדולה הייתה בקרב אנשי בני סכנין לאחר הניצחון אמש (שני) 2:3 על בית"ר ירושלים. בקבוצה היו מרוצים לא רק מהעובדה שהקבוצה חזרה לנצח, אלא גם שהיא עשתה זאת בסטייל מול היריבה המושבעת מהבירה.

בדומה לשנתיים האחרונות גם הפעם הוחלט כי רק אוהדי המארחת יגיעו למשחק, אך למרות זאת היו עשרות אוהדי בית"ר שבכל זאת הצליחו להיכנס למגרש. כאלפיים צופים הגיעו מסכנין ובמועדון טענו אכזבה כי אם המשחק היה נערך בדוחא אז לפחות כמות כפולה הייתה מגיעה למשחק. "אנחנו מקווים שכל הצדדים יזדרזו ודוחא יהיה מוכן כמה שיותר מהר. מצד שני הגיע הזמן שהקהל שלנו יגיע גם לעכו. אולי הניצחון הזה ייתן את התנופה", אמרו במועדון.

מבחינה מקצועית, הצוות המקצועי חילק את המשחק לשתי מחציות. בסכנין מבינים כי רק במזל הקבוצה לא ספגה מספר שערים במחצית הראשונה והקבוצות ירדו בתיקו למחצית. המחצית השנייה הייתה כבר טובה יותר ועל פי המאמן פליקס נעים הסיבה הייתה שהשחקנים לא הבינו במחצית הראשונה שהם צריכים לעבור ולשחק בשיטה אחרת. "במחצית הסברתי וזה כבר נראה הרבה יותר טוב", אמר המאמן המאושר בסיום.

מיד לאחר הפגרה מצפה לקבוצה משחק חוץ קשה מול עירוני קריית שמונה כאשר מאמנה חיים סילבס ועוזרו יניב לביא הגיעו אתמול לעקוב אחר היריבה. במועדון מקווים כי רוב הפצועים יחזרו לסגל הקבוצה, ביניהם הבלם סארי פלאח והחלוצים עידן שמש ומוחמד כליבאת. גם החלוץ שלומי אזולאי שהיה בין המצטיינים במשחק הוחלף לקראת הסיום בגלל פציעה והיום צפוי לעבור בדיקה מקיפה. גם מצבו של הקשר הילאל מוסא שנפצע בצורה קשה תתברר במהלך היום.

פיראס מוגרבי. אוהב לחגוג על הראש של בית
פיראס מוגרבי. אוהב לחגוג על הראש של בית"ר (ערן לוף)

מי שעוד הצטיין הוא פיראס מוגרבי שכבש את השער השלישי. מוגרבי: "אני חושב שניצחנו כי רצינו יותר ולהבדיל ממשחקים קודמים, גם ניצלנו את המצבים שלנו. לי באופן אישי היה חשוב להבקיע ולחזור ליכולת הכיבוש כי במשחקים האחרונים החמצתי שערים ואני מקווה שאמשיך לכבוש". לשאלה עד כמה הוא נהנה להבקיע דווקא נגד בית"ר אמר החלוץ: "תמיד כיף להבקיע נגדם".

מחמוד קנדיל.
מחמוד קנדיל. "פשוט רצו יותר" (ערן לוף)

למרות הניצחון, בקבוצה מעוניינים להנחית שחקן זר להתרשמות במהלך פגרת הנבחרת. מי שעשוי להגיע הוא הקשר הברזילאי ג'יבה בן ה-25. שיכול לשחק גם בעמדת הפליימייקר וגם בעמדת החלוץ. השחקן שגדל בקבוצת סנטוס הברזילאית, שיחק בעונה האחרונה בנאוטיקו מהליגה השנייה בברזיל.

כבר לפני שבוע צפה הצוות המקצועי צפה בביצועיו של השחקן וביקש מההנהלה להנחיתו להתרשמות. ראשי הקבוצה ניהלו בימים האחרונים מו"מ עם סוכנו של השחקן ורק אתמול הביע ג'יבה נכונות להגיע לישראל, אך ביקש יממה נוספת כדי לקבל החלטה סופית בנושא. אם השחקן יסכים להגיע לארץ הוא צפוי לנחות עד סוף השבוע.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי