מכה להפועל עכו: עמראן אלקרינאווי נותח וייעדר כחודש

עמראן אלקרינאווי
עמראן אלקרינאווי | דני מרון

החלוץ התווסף אל רשימת הפצועים הארוכה של הקבוצה מהגליל המערבי לקראת המשחק מול הפועל חיפה, כאשר גם קניקובסקי ואיבה בספק ובמועדון אמרו: "הפגרה לא באה לנו בטוב". הקבוצה תערוך משחק אימון מול נשר

(גודל טקסט)

הפועל עכו לא שיחקה בשבועיים האחרונים, בגלל שמשחק הליגה מהמחזור השישי מול הפועל באר שבע נדחה ל-18 בנובמבר. לאחרונה הקבוצה מהגליל המערבי סובלת ממכת פציעות לא פשוטה, ואל רשימת הפצועים הצטרף אתמול (שישי) עמראן אלקרינאווי.

אלקרינאווי סבל מדלקת בתוספתן בתקופה האחרונה ולכן עבר ניתוח, ואחריו רשם בחשבון הפייסבוק שלו: "נותחתי היום בבטן עקב דלקת בתוספתן , מה שייאלץ אותי להיעדר בחודש הקרוב מהמגרשים , אני מודה לכל מי ששאל בשלומי, אוהב אותכם מלא ומבטיח לחזור חזק יותר". על פי ההערכה הראשונית, השחקן ייעדר כחודש ובימים הקרובים תתקבל הערכה הסופית שתקבע את היעדרותו.  

בנוסף גם הקשרים גבי קניקובסקי וברונו איבה בספק למשחק מול הפועל חיפה. איבה כבר נעדר בשבועות הקרובים ויחזור מחר לאימונים מלאים ורק אז יתברר אם יהיה כשיר לשבת. קניקובסקי נפצע באימוני הנבחרת הצעירה וטרם ברור מתי יחזור לאימונים.

"לא משנה מי ישחק אנחנו צריכים את הנקודות וכולם מבינים זאת. נראה שהפגרה הזאת לא באה לנו בטוב, אבל נצטרך לצאת מזה" אמרו במועדון. הקבוצה תערוך השבוע משחק אימון מול עירוני נשר, ובעכו מקווים לתוצאה טובה יותר ממשחק האימון בשבוע שעבר בו הפסידו להפועל חדרה 5:3.


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי