ניק בלקמן: "נלך על תואר האליפות בכול הכוח"

ניק בלקמן
ניק בלקמן | דני מרון

"כבוד בשבילי לשחק במועדון הגדול בישראל", "בממלכה יש תפיסה מוטעית לגבי מעבר למדינות חדשות", "רוצה להבקיע כמה שיותר". חלוץ מכבי תל אביב בראיון בממלכה

(גודל טקסט)

אחד השחקנים המפתיעים שהגיעו בקיץ האחרון לליגת העל הוא ניק בלקמן. החלוץ שעזב את דרבי קאונטי לטובת מכבי תל אביב, הצליח להפגין יכולת מרשימה תחת ג'ורדי קרויף. בלקמן שיחק בעברו גם בשפילד יונייטד, רדינג ואברדין, עד שבחר לעזוב את הממלכה לטובת עבודה משותפת בקריית שלום עם קרויף וסטיב מקלארן. היום (ראשון) החלוץ העניק ראיון לתקשורת האנגלית בו סיפר על ההתאקלמות שלו בארץ הקודש.

"מכבי תל אביב לא זכתה באליפות בשנתיים האחרונות והמטרה הראשונה שלנו היא לזכות בתואר. אנחנו הולכים על הליגה בכל הכוח. מכבי זה המועדון הגדול בישראל, ואני מרגיש כבוד גדול להגיע למועדון כזה ולנסות לסייע לזכות בתארים. המקום הראשון הוא המקום היחיד שמתאים לנו", סיפר בלקמן.

על החוויה לשחק מחוץ לאי הבריטי: "אני חושב שבממלכה יש לנו תפיסה מוטעית לגבי משחק בארצות שונות. דווקא המעבר למדינה אחרת מספק לשחקנים את האפשרות ללמוד דברים חדשים ולפגוש אסכולות אחרות. יש עולם שלם בחוץ והוא מלא בתובנות וכיווני חשיבה, אני כאן בישראל כדי לחקור את הנושא הזה".

היכולת שלו בליגת העל: "אני רוצה לשחק כמה שיותר ולהציג את היכולת הטובה ביותר. אני רוצה לשחק ולהבקיע כמה שיותר. בתור קבוצה, אנחנו רוצים להעפיל לשלב הבא בליגה האירופית". כזכור, בלקמן כבש שני שערים מאז שהגיע לצהובים, אחד מהם היה שער ניצחון קריטי מול מכבי נתניה.


מאושר. בלקמן (דני מרון)  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי