מסתמן: אופיר דוידזאדה יחמיץ את המשחק מול בני יהודה

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

המגן חולה ולא התאמן, ריקן צפוי להחליפו כשמכבי ת"א תארח את הכתומים (ראשון, 20:15, ספורט1). קרויף התייחס לכישלון הנבחרת: "יש לי רעיונות איך לשפר את הכדורגל בישראל". קיארטנסון: "לא מרוצה מכמות ההבקעות"

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב קיימה היום (שבת) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול בני יהודה מחר (ראשון, 20:15, ספורט1) באצטדיון המושבה. הצהובים נחושים לחזור אל מסלול הניצחונות אחרי ה-2:2 הדרמטי מול הפועל אשקלון.


המארחת לא ניצחה בשלושת המשחקים האחרונים שלה כאשר אלי דסה, דור מיכה ואייל גולסה ימשיכו להיעדר מהסגל של ג'ורדי קרויף. גם אופיר דוידזאדה צפוי להחמיץ את המשחק בשל מחלה. המגן לא התאמן הערב ואבי ריקן צפוי להחליפו בצד שמאל. לעומתם, מי שעשוי לקבל דקות הוא ארון שוינפלד, שהחלים. מדובר בשבוע משמעותי עבור ג'ורדי קרויף, שיתחיל במפגש מול הכתומים, ימשיך מול אסטנה בליגה האירופית כאשר לאחריו הוא יגיע לאצטדיון טרנר, לקרב ענק מול הפועל באר שבע. המאמן ישוב לקווים אחרי משחק אחד של הרחקה. 



ג'ורדי קרויף החל את מסיבת העיתונאים כשאמר: "אני חושב שהדבר החשוב ביותר הוא לחשוב על המשחק הבא כי הוא החשוב ביותר, שאר המשחקים לא מעניינים. אני מרוכז רק במשחק מחר. אנחנו מצפים מהשחקנים המושאלים שיתנו 200% כדי להוכיח שמקומם במכבי תל אביב. אני חושב אין סיכוי שבני יהודה לא יגיעו באותה הגישה כמו שהגיעו בגמר הגביע".


המושאלים: "המועדון אנחנו רוצים לראות איך השחקנים ישתלבו בקבוצה, עם המאמנים והמועדון. אם השחקנים רצו להגיע לבני יהודה אז זה אומר שהם מרגישים שם בנוח, ולדעתם שם הם יוכלו להתפתח כשחקנים".


האכזבה במחזורים האחרונים: "התוצאות הרעות הגיעו בגלל 60 דקות טובות ולא הצלחנו להוציא משם את הנקודות שאנחנו רוצים. השחקנים יצטרכו להשתפר כי היכולת הזו לא מקובלת. אני לא הסכמתי עם ההרחקה שלי, לא משנה מה היה כותב בדו"ח השיפוט. זה מאחורינו. אני לא מבין עברית ולא יודע את מה הרגולציה. אנחנו עם הפנים קדימה. לא למדתי שום דבר מהדו"ח שיפוט כי אני לא קורא עברית".



לא מרוצה מההרחקה. קרויף (דני מרון) 


היריבה: "בני יהודה היא קבוצה קשה לשחק מולה. הם היו טובים מאוד מול זניט סנט פטרסבורג, שזה מועדון גדול. בני יהודה תמיד מראה שקשה לשחק נגדם. יש להם מאמן טוב, אבל אני מעדיף להתרכז בעצמנו. אם אתה מאחל לאחר דברים רעים זה מביא מזל רע, ולכן אני לא מתעסק בזה. אני לא רוצה לחשוב על שחקן כזה או אחר, אלא רק על השחקנים שלי". 


האפשרות שישמש כמנהל הספורטיבי של נבחרת ישראל: "המחויבות שלי היא 100 אחוז למכבי ולמיץ'. היינו ביחד ברגעים הטובים והרעים. כמובן שיש לי רעיונות אישיים ואני מאמין שלישראל יש פוטנציאל להיות במקום טוב יותר, אבל לפעמים זה לא הולך. זה שילוב של כמה דברים, זה לא המאמן או השחקנים, דורות של שחקנים. אני חושב שיש בעיה במבנה הכדורגל הישראלי, כמו במדינות אחרות. הכדורגל הישראלי צריך שיפור כי הפוטנציאל קיים".


הכעס של האוהדים בעקבות היכולת של נבחרת ישראל: "כשאנשים מוחאים כל כך הרבה שנים כנראה שיש בעיה. הרגשת החוסר שמחה על ידי האוהדים קיימת כבר זמן רב, ומעבר לזה אני לא רוצה להתייחס לנושא".



רוצה להגיע לגביע העולמי. קיארטנסון (דני מרון)


וידאר קיארטנסון הוסיף: "המקצוענות השתנתה בנבחרת האיסלנדית, ולכן הצלחנו להעפיל למונדיאל. זו הרגשה מיוחדת, אנחנו קבוצה נהדרת שמשחקת מעולה ביחד וכיף לראות אותנו. לא הופתעתי שעלינו, למרות שהיה לנו בית קשה. החלום שלי הוא להגיע למונדיאל ואני מקווה להיות חלק מהסגל הסופי בטורניר".


חוסר ההבקעות: "כמובן שאני לא מרוצה מחוסר השערים. לא היינו מספיק אפקטיביים בהתקפה. אנחנו נצטרך להשתפר ולהגיע ליותר מצבים כדי לגמור את המשחקים".


הכישלון של נבחרת ישראל: "יש שחקנים טובים שיכולים לעשות יותר. היה לכם בית קשה, אבל הכול זה הקבוצה. באיסלנד אנחנו משחקים כדורגל יותר הגנתי, ואולי ישראל צריכה לעשות משהו דומה לזה".


מכבי תל אביב, הרכב משוער
: פרדרג ראיקוביץ', יובל שפונגין, טל בן חיים, ז'אן סילבן באבין, אבי ריקן, שרן ייני, חוסה רודריגס, כריסטיאן באטוקיו, עומר אצילי, אלירן עטר, וידאר קיארטנסון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי