בניון: משחקים נגד מכבי נתניה, לא נגד סבע וערן לוי

יוסי בניון
יוסי בניון | אודי ציטיאט

בית"ר ירושלים ערכה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק הקרוב מול היהלומים. בן זקן: "הגיע הזמן לנצח בבית". עונשו של הייסטר הומתק לארבעה משחקים בפועל. ז'אורז'יניו לא צפוי להיות בסגל

(גודל טקסט)
מאמן בית"ר ירושלים, בני בן זקן, עורך בשעה זו מסיבת עיתונאים לקראת משחק הליגה הקרוב מול מכבי נתניה במסגרת המחזור השביעי בליגת העל.


זה יהיה המשחק הביתי הראשון של בן זקן, שינסה לרשום ניצחון בכורה. ניצחון של הקבוצה מהבירה, שמדורגת במקום השלישי, יקפיץ אותה אל המקום השני, מרחק שלוש נקודות מהמוליכה פועל חיפה. "שמחים לשחק בבית מול הקהל הנפלא של בית"ר. אני מגיע ממקום שמאוד אוהבים את בית"ר אז יש מימד של הנאה. אני חושב שהגיע הזמן לנצח בבית", אמר מאמן בית"ר.



אם הצליח להעביר את ה"אני מאמין" שלו לשחקנים: "אי אפשר להעביר ביום אחד את הכל, אבל התרשמתי שיש אווירה טובה וחברה טובים ומנוסים. מרגישים טוב ומקיים להביא את זה למגרש. גם במשחקים שהקבוצה לא ניצחה בבית היא הייתה יכולה לנצח כי המרחק לא היה כזה גדול. צריכים להיראות יותר טוב ומקווים לעשות עוד צעד מחר".



ינצח לראשונה? בן זקן (אתר רשמי)


מצבו של ז'אורז'יניו: "הוא לא התאמן באימונים האחרונים וכנראה שלא יהיה בסגל, אבל יש לנו שחקנים נפלאים שיכולים לעשות את העבודה לא פחות טוב".


מכבי נתניה: "מכבדים אותם, קבוצה טובה, אבל צריך לזכור שגם לנתניה יש משחק קשה. אנחנו בית"ר ירושלים שמשחקת בבית מול הקהל".


גם הקשר יוסי בניון התייחס למשחק הקרוב: "גם לנו וגם לנתניה יש שאיפות להיות למעלה. כמובן שזה משחק חשוב, אבל לא מאמין שזה יקבע הכל להמשך העונה. בטדי אנחנו חייבים לנסות לנצח תמיד".



ז'אורז'יניו. לא צפוי להיות בסגל (אודי ציטיאט)


מכבי נתניה:
"טבעי שיבואו עם ביטחון וידברו עליהם כי הם עושים פתיחת טובה מאוד ואף אחד לא ציפה שיהיו איפה שהם. צריכים להסתכל על עצמנו, לתקן את הדברים מהמשחקים האחרונים ולעשות מה שצריך כדי לנצח".


מעמדו בסגל:
כל שחקן רוצה לשחק, גם אני רוצה לשחק, אבל הכי חשוב שהקבוצה תנצח. אצלנו בישראל הגיל הוא לא רק מספר. באתי לבית"ר ירושלים מתוך כוונה לתרום כמה שיותר, על המגרש ומחוץ למגרש. המטרה שלי היא להוכיח בכל הזדמנות שמגיע לי לשחק וצריך לעשות את זה באימונים ובדקות שאני מקבל".



בניון. כל שחקן רוצה לשחק כמה שיותר (דני מרון)

הקהל: "היה תענוג לשחק נגד ספרד מול אצטדיון מלא. אנחנו רק יכולים לקרוא לקהל ולקוות שיבואו כמה שיותר. הם אחד הקהלים הטובים בארץ וכשהם דוחפים את הקבוצה זה עוזר מאוד. כשיבואו תוצאות האצטדיון יתמלא".


ערן לוי ודיא סבע: " עם כל הכבוד, אנחנו משחקים נגד מכבי נתניה. הם שחקנים טובים, אבל הם משחקים טוב כקבוצה ומגיע כל הכבוד לצוות של מכבי נתניה. גם אנחנו קבוצה טובה".


מוקדם יותר הבוקר בית הדין של ההתאחדות לכדורגל החליט לקבל חלקית את הערעור ולהמתיק את עונשו של מרסל הייסטר, שהושעה לחמישה משחקים ועוד שלושה על תנאי לאחר שקילל את השופטים. כעת עונשו של השחקן עומד על ארבעה משחקים בחוץ ועוד שניים על תנאי.



הייסטר. הערעור התקבל חלקית (אודי ציטיאט)


הרכב משוער: בוריס קליימן, עופר ורטה, מיקי סירושטיין (טל כחילה), אנטואן קונטה, שון גולדברג, אריק סאבו, קלאודמיר פריירה, דוד קלטינס, עידן ורד, חן עזרא, איתי שכטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי