צפו בתקציר: 0:0 בין עירוני קריית שמונה לבני סכנין

שלומי אזולאי
שלומי אזולאי | עדי אבישי

הקבוצה של סילבס שלטה במשחק והייתה יכולה להבקיע, המאמן אמר: "שובל עוד יביא לנו נקודות, היינו הרבה יותר טובים מסכנין". פליקס נעים: "יש לנו עליות וירידות תוך כדי משחק, לא אהבתי את השריקה לפנדל"

(גודל טקסט)

עירוני קריית שמונה שבה הערב (ראשון) אל מגרשה הביתי לראשונה העונה, אך סיימה עם בני סכנין ב-0:0. מי שהיה יכול להכריע את המשחק מספר פעמים הוא שובל גוזלן, שהחטיא פנדל וסיפק מספר החמצות מטורפות והחבורה של סילבס טיפסה למקום השמיני עם 9 נקודות. מנגד, הקבוצה של פליקס צריכה לעשות חושבים כי הבעיטה הראשונה לכיוון שערה של קריית שמונה נבעטה רק בדקה ה-52, ולמזלה של הקבוצה מהמגזר היא לא ספגה ובעקבות התיקו נשארה במקום השביעי עם 10 נקודות. 

המחצית הראשונה הייתה בשליטתה המלאה של החבורה של סילבס, שכבר בדקות הפתיחה חוד ההתקפה בדמותם של גוזלן, שון וייסמן, איסמעיל ריאן ושגיב יחזקאל הגיע למספר מצבי הבקעה, אך לא הצליחו להכניע את קנדיל. בדקה ה-42 השופט אוהד אסולין שרק לפנדל שנוי במחלוקת, כשקנדיל יצא אל כדור גובה ואיגרף את פניו של וייסמן לא בכוונה. גוזלן ניגש לבעוט את הפנדל, אך שלח את הכדור גבוה מעל השער והמחצית הסתיימה ללא שערים.

במחצית השנייה בני סכנין התעוררה, למרות פציעתו של של עלי עותמאן, שפינה את מקומו בדקה ה-48. פיראס מוגרבי וישראל זגורי ניסו לאיים על שערו של איתמר ניצן, אך דיוק לא היה הצד החזק של חניכיו של נעים במשחק. גוזלן הגיע לעוד שני מצבי הבקעה שהיו חייבים להסתיים ברשת, אך זה לא היה היום של החלוץ הצעיר.

הרכבים
עירוני קריית שמונה:
איתמר ניצן, אמיר נאסר, מרקוס דיניז, קרלוס קוויאר, סאן מנחם, אפונסו טיירה, דידייה ברוסו (עדן שמיר, 73), איסמעיל ריאן (אחמד עאבד, 77), שון וייסמן, שגיב יחזקאל (נייג'ל האסלביינק, 65), שובל גוזלן.

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן (מוחמד זבידאת, 48), עלאא אבו סלאח, מארון גנטוס, אברהם פאס, וונדרסון, חאלד חלאיילה, סגס תאמבי, ישראל זגורי (לוקאס סוזה, 83), פיראס מוגרבי, שלומי אזולאי (מוחמד כליבאת, 74).

חיים סילבס. מקווה לניצחון במגרש הביתי (מאור אלקסלסי)
חיים סילבס. מקווה לניצחון במגרש הביתי (מאור אלקסלסי)

חיים סילבס המאוכזב אמר: "ברור שאני לא רוצה מהנקודה. יש לנו שאיפות ואם אנחנו רוצים להגיע אליהם אנחנו צריכים לנצח בבית. למרות שהייתה לנו ירידה במחצית השנייה הגענו לכמה מצבים שהיו חייבים להיכנס. הדבר האחרון שהייתי רוצה לומר שהיינו טובים אבל לא ניצחנו. אני שמח מזה שיצרו מצבי הבקעה, היינו תוססים. המאזן לא טוב בשלב הזה, היינו רוצים להיות עם יוץתר נקודות. זו קבוצה חדשה, רואים את זה וכשזה יתפוצץ זה יתפוצץ בגדול. שובל שחקן טוב והוא יבקיע הרבה, גם עוד שחקנים אחרים שהם טובים ורבים. לא חשבתי על הפנדל הבא. אני אוהב את שובל ואם הוא ירצה לבעוט שוב הוא יוכל. הוא הביא לנו כבר נקודות ויביא עוד נקודות".

השינויים בהרכב: "אני חושב שבגדול שיחקנו טוב. חילופים זה דבר טבעי, לפעמים רוצים לשנות כי מרגישים את השחקנים. היינו הרבה יותר טובים מסכנין והיינו צריכים לנצח, נחזיר את הנקודות במשחק הבא".

פליקס נעים סיכם: "אני מרוצה מהנקודה לאור מצב ההזדמנויות שהיו לקריית שמונה. כבר כמה משחקים אנחנו לא נראים טוב, תוך כדי משחק יש לנו עליות וירידות בפערים גדולים. אנחנו מודעים למצב ועובדים על זה, ננסה לשפר את זה ונתקדם הלאה. לא אהבתי את ההחלטה של הפנדל, וגם זה שקיבלנו צהובים בקלות לעומת עבירות שלהם. אני לא יודע מה מצבו של עותמאן וביום-יומיים הקרובים נדע, אם זה לא יהיה עותמאן יהיה מישהו אחר".

פליקס נעים.  פליקס נעים. "מרוצה מהנקודה" (עדי אבישי)

מחצית ראשונה
דקה 5: הזדמנות ראשונה בקריית שמונה, יחזקאל ניסה את מזלו מ-18 מטרים, אך קנדיל השתטח וקלט.

דקה 8: גוזלן ניסה למצוא את וייסמן בכדור רוחב מאגף שמאל, פאס הרחיק לקרן רגע לפני שהחלוץ הגיע לכדור.

דקה 10: נאסר הגביה מימין, הכדור שפשף את רגלו של וייסמן וחלף בסמוך לקורה של קנדיל.

מחמוד קנדיל. פתיחה קשה לשוער (עדי אבישי)
מחמוד קנדיל. פתיחה קשה לשוער (עדי אבישי)

דקה 17: יחזקאל שלח את וייסמן לבדו מול קנדיל, אך החלוץ בעט החוצה.

דקה 31: קריית שמונה נחלשה, סכנין עדיין לא התקרבה לאיים על שערו של ניצן.

דקה 42: ריאן הגביה אל וייסמן ברחבה, קנדיל יצא ואיגרף את פניו והשופט אוהד אסולין זרק לפנדל מעורר מחלוקת.

דקה 44: גוזלן בעט את הפנדל גבוה מער שערו של קנדיל.

איתמר ניצן. עדין לא נגע בכדור (דני מרון)
איתמר ניצן. עדין לא נגע בכדור (דני מרון)

מחצית שנייה
דקה 48: עותמאן סימן לספסל על פציעה ברגלו, דידה אל הספסל והוחלף במוחמד זבידאת.

דקה 52: מזל טוב לסכנין, בעיטה ראשונה לשער. זגורי הסתובב ברחבה ובעט נהדר, הכדור חלף סנטימטרים משערו של ניצן.

דקה 55: המחליף זבידאת סיפק מבצע אישי נהדר באגף ימין, וסיפק בעיטה לשער שהלכה החוצה.

עלי עותמאן לא מאמין שנפצע כל כך מהר (עדי אבישי)
עלי עותמאן לא מאמין שנפצע כל כך מהר (עדי אבישי)

דקה 58: ברוס ניסה את מזל בבעיטה מ-16 מטרים, קנדיל היה דרוך ועצר.

דקה 70: מוגרבי עם מבצע אישי גדול במרכז המגרש השאיר את אזולאי לבדו מול ניצן, אך הקוון סימן לנבדל.

דקה 76: זגורי התנהל עם הכדור בחופשיות כ-30 מטרים מהשער, במקום למסור שמאלה לכליבאת, בחר לבעוט גבוה מעל השער.

דקה 77: גוזלן נשאר לבדו מול קנדיל, הקפיץ מעל השוער ונפל על הדשא, תוך כדי שכיבה לא הצליח לדחוק את הכדור מול שער רק וגאנטוס הצליח להגיע ולהרחיק מקו השער.

פיראס מוגרבי. מבצע אדיר של הקשר (ערן לוף)
פיראס מוגרבי. מבצע אדיר של הקשר (ערן לוף)

דקה 89: גוזלן עם עוד החמצה מטורפת, הפעם מתוך רחבת החמש, כשהחלוץ בעט אל השמיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי