בק"ש מקווים שהאסלביינק יחזור בזמן לפני המשחק מול מכבי נתניה

האסלביינק
האסלביינק | ערן לוף

בקבוצה הצפונית מקווים לשובו של החלוץ מהולנד, יניא לביא לא ישב על הספסל במשחק מול מכבי נתניה: "מדובר באחת הקבוצות הטובות בליגה"

(גודל טקסט)

בעירוני קריית שמונה לקחו ברגשות מעורבים את ה-0:0 מול בני סכנין ביום ראשון. מצד אחד הקבוצה הציגה משחק מצוין ואף הגיעה למספר רב של מצבים, אבל מצד שני לא הצליחה לכבוש אפילו שער אחד. מי שיצא הכי מאוכזב במשחק הזה הוא החלוץ שובל גוזלן שאף החמיץ פנדל. בצוות המקצועי שוחחו עם השחקן ועודדו אותו.

במועדון כבר החלו בהכנות לקראת משחק החוץ מול מכבי נתניה כאשר המאמן חיים סילבס בחר לערוך אתמול שני אימונים ועבר בעיקר על דגשים לקראת הקבוצה החזקה של סלובודאן דראפיץ'. "מדובר באחת הקבוצות הטובות בליגה ולמרות ההפסד הגבוה שלהם מול בית"ר ברוב הדקות נתניה הייתה טובה יותר. נצטרך להגיע מוכנים ומחויבים למשחק הזה", אמרו בקריית שמונה.

סילבס לא מתכנן לבצע שינויים רבים, אבל נראה כי מי שצפוי לחזור להרכב הוא החלוץ ההולנדי נייג'ל האסלביינק. האחרון נכנס כמחליף מול סכנין והציג יכולת טובה. ההולנדי נמצא בימים האחרונים בהולנד לצד אשתו שילדה ובמועדון בודקים מתי הוא יחזור לישראל. אם יספיק להגיע לפני האימון הקרוב אז כנראה יחזור להרכב ואם לא יספיק להגיע לא מן הנמנע כי אף יישאר מחוץ לסגל. בנוסף הקשר עידו דוידוב שנמצא ביכולת מצוינת מתחילת העונה נעדר מול סכנין בגלל מחלה וכעת יחזור להרכב על חשבונו של איסמעיל ריאן.

עוזר המאמן יניב לביא הורחק מהמשחק הקרוב על ידי בית הדין של ההתאחדות לכדורגל בעקבות הרחקתו במשחק מול בני סכנין ואף נקנס ב-1,000 שקלים.

נייג'ל האסלביינק. יחזור בזמן? (ערן לוף)
נייג'ל האסלביינק. יחזור בזמן? (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי