אבוקסיס על מרסלו: מי שטוב משחק ומי שלא נשאר בחוץ

מרסלו
מרסלו | מאור אלקסלסי

מאמן בני יהודה התייחס לאי הכללתו של הברזילאי בסגל ונשמע דרוך לקראת המפגש מול מ.ס אשדוד בשבת (16:00, ספורט4): "הרבה כישרון". השוער עומר ניראון חתם וצפוי לקבל זימון למחנה שוערים מיוחד של ההתאחדות הדנית

(גודל טקסט)

בני יהודה ערכה הבוקר (חמישי) את האימון הטקטי, לקראת המשחק בו תארח הקבוצה את מ.ס. אשדוד בשבת (16:00, ספורט4). בשל השזרוע באצטדיון בשכונת התקווה, נערך האימון במגרש הסינטטי בקריית שלום. מחר תתאמן הקבוצה באצטדיון בהרצליה וגם במהלך השבועות הקרובים יאלצו הזהובים לנדוד בין מגרשים שונים כדי להתאמן.

סגל מלא יעמוד לרשותו של המאמן יוסי אבוקסיס, שאמר: "זה משחק שנהיה חייבים לבוא מוכנים. אין דבר כזה משחק שחייבים לנצח, נצטרך לעשות הכל כדי לנצח, כמו בכל משחק. אנחנו הולכים לשחק מול קבוצה חזקה, עם הרבה שחקנים טובים וזה שאשדוד נמצאת במקום שבו היא נמצאת, זה רק תחילת העונה. ראיתי את המשחק האחרון שלהם וראיתי הרבה שחקנים טובים ויש הרבה כישרון שם. נהיה חייבים לבוא מוכנים. אשדוד זו קבוצה מהדרגה שלנו וצריך במשחק בית, אם אפשר לקרוא לזה בית, להביא את הנקודות".

אבוקסיס מקווה מאוד לא להישאר עם המחמאות כמו שהיה במשחק ההפסד למכבי ת"א במחזור שעבר: "היו הרבה דברים טובים במשחק נגד מכבי ת"א, למרות ההפסד, ועם קצת יותר ריכוז בחלק ההתקפי, גם היינו מביאים נקודות במשחק הזה אבל זה כבר היסטוריה. אשדוד זו הליגה שלנו, נצטרך להילחם ולהביא את הנקודות, נצטרך להיות טובים ולהוסיף איכויות בהתקפה. מול מכבי ת"א מבחינה הגנתית ומבחינת מחויבות זה היה טוב, אבל נצטרך לשפר הרבה דברים בהתקפה ונקווה שנביא איכויות למשחק הזה, כי בשביל לנצח את אשדוד נצטרך להביא את היכולות והאיכויות שיש לנו".

על יחסי הכוחות במשחק הוסיף המאמן: "במשחקים האחרונים אנחנו פחות טובים, אז אני לא יכול להגיד שאנחנו מגיעים פייבוריטים. באשדוד יש הרבה כישרון וזה שעשינו קצת יותר נקודות מהם זה לא הופך אותנו לפייבוריטים. אנחנו הולכים למשחק מאוד קשה".

מרסלו. לא טוב, לא משחק (מאור אלקסלסי)
מרסלו. לא טוב, לא משחק (מאור אלקסלסי)

אבוקסיס התייחס לעניין הסגל המלא שעומד לרשותו וכן לנושא אי הכללתו של מרסלו הברזילאי בסגל בשני המשחקים האחרונים: "כל מאמן רוצה סגל טוב ומלא כל הזמן ועדיף סגל בריא ושיהיו כאבי ראש כאלה, מאשר שאין לך שחקנים ויש פציעות והרחקות. בקשר למרסלו, כמו שאמרתי תמיד, גם אם שחקנים מצטרפים זה לא נותן להם שום יתרון על השחקנים הקיימים. כמו בכל שבוע, אני עושה את החשבון מה אנחנו צריכים למשחק הספציפי הזה ותמיד יהיו כמה שלא יתלבשו ותמיד יהיו שאלות, כי לכולם כאן מגיע להתלבש. מבחינתי לא משנה אם מדובר בשחקן רכש. אם הוא יהיה טוב, הוא ישחק ואם לא, אז לא".

אבוקסיס מתדרך את השחקנים על הדשא הסינטטי (מערכת ספורט1)
אבוקסיס מתדרך את השחקנים על הדשא הסינטטי (מערכת ספורט1)

בתוך כך, הודיע אמש המועדון כי הושלמה העסקה מול מכבי ת"א של רכישת השוער הצעיר עומר ניראון (16), המתנשא לגובה של 1.95 מ' ונחשב לאחד משוערי העתיד של ישראל. ניראון מגיע לחזק את קבוצת הנוער של הזהובים וייטול חלק גם באימוני הקבוצה הבוגרת. לאחר משא ומתן שערך כארבעה חודשים, הושלמה השבוע העסקה באמצעות סוכניו של השוער, גלעד קצב ושלומי בן עזרא.

עומר ניראון. הדנים עוקבים אחריו (בני יהודה, האתר הרשמי)
עומר ניראון. הדנים עוקבים אחריו (בני יהודה, האתר הרשמי)

לספורט1 נודע כי, ניראון, בנו של שחקן העבר דני ניראון, מחזיק באזרחות דנית וצפוי לקבל בפגרת החורף הקרובה בחודש נובמבר, זימון למחנה שוערים של ההתאחדות הדנית, ואם ירשים הוא עשוי לקבל זימון רשמי לסגל נבחרת דנמרק הצעירה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי