קאיו וקלאוס המאכזבים צפויים להמשיך בהרכב מול בית"ר

סטפנוס קלאוס אתנסיאדיס
סטפנוס קלאוס אתנסיאדיס | ערן לוף

במכבי חיפה נערכים למשחק (מוצ"ש, 20:15, ספורט1) בסמי עופר מול הצהובים שחורים וינסו לרכך את מחאת היציעים. שחקן בקבוצה: "חייבים לשחק אטרקטיבי ולא רק על הנקודות". דמארי יחזור לסגל

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ערכה הבוקר (שישי) את האימון המסכם ומסתמן כי בהרכב למשחק מחר (מוצ"ש, 20:15 שידור ישיר בספורט1) מול בית"ר ירושלים יערכו רק שני שינויים לעומת ה-11 שפתחו ב-2:2 נגד מכבי פ"ת בחוץ במחזור הקודם, וגם הם כתוצאה מפציעות. רז מאיר יפנה את מקומו לעומרי בן הרוש בעוד ניקיטה רוקאביציה יעלה במקומו של אופיר מזרחי.

הקשר הבולגרי גאורגי קוסטדינוב תורגל חלק מהאימון בקישור ההתקפי אך ההערכה כי יפתח על הספסל. למרות הדיבורים במהלך על כך ששני הזרים המאכזבים הקשר הברזילאי קאיו והחלוץ היווני קלאוס יאבדו את מקומם בהרכב, נראה כי הם ימשיכו לקבל קרדיט מהמאמן גיא לוזון. עוד נראה כי לפחות עומר דמארי יחזור לסגל ויפתח על הספסל, אחרי שחזה מהיציע במשחק הקודם. ייתכן שאף נטע לביא ייכנס ל-18, כשהוא מנצל את העובדה שמאיר, מזרחי וכמובן שלומי אזולאי פצועים.

ובינתיים מבינים בחיפה שמדובר במשחק שהוא מעבר לקרב על שלוש נקודות. "אנחנו רוצים לעשות את הקהל שלנו שמח מתחילת המשחק ועד לסיום", אמר שחקן בקבוצה, "מדובר במשחק לא פשוט ומול יריבה ראויה אבל מבחינתנו יש רק מטרה אחת- לשחק אטרקטיבי ולנצח". האוהדים מצדם הורידו הילוך במאבק והחליטו לעודד מהפתיחה. כ-27,000 ירוקים כבר הבטיחו את מקומם בסמי עופר ונראה כי רק בודדים לא ייענו לקריאה וימשיכו למחות נגד המאמן גיא לוזון, למרות שהתנצל במסע"ת על אמירותיו בסיום המשחק מול מכבי פתח תקווה (2:2). עם זאת, המשך היכולת הדלה מצד השחקנים וכמובן במקרה של פיגור יוביל לקריאות בוז מקצה לקצה.


לביא. אפילו לספסל קשה לו להגיע (ערן לוף)


הרכב משוער:
עומרי גלזר, ארנסט מאבוקה, רמי גרשון, אליסון דוס סנטוס, עומרי בן הרוש, גל אלברמן, רועי קהת, סינטיהו סלליך (גיאורגי קוסטדינוב), ניקיטה רוקאביצה, קאיו, קלאוס.
 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי