בקריית שמונה מאוכזבים: היו מספיק הזדמנויות כדי לא להפסיד

שחקני קריית שמונה מאוכזבים
שחקני קריית שמונה מאוכזבים | דני מרון

תסכול במועדון של שרצקי מחוסר היציבות בחלק הקדמי: "חסר לנו ביטחון בהתקפה". המגן סאן מנחם אמר אחרי ה-3:1 לנתניה: "הם ניצלו את המצבים שלהם ואנחנו לא, הכדורים לא נכנסו"

(גודל טקסט)

 אכזבה בעירוני קריית שמונה לאחר הפסד במשחק חוץ למכבי נתניה (3:1). במועדון הצפוני מאוכזבים בעיקר מהחלק ההתקפי, שם שוב הגיעו שחקני הקבוצה למספר הזדמנויות קורצות, אך כשלו בניסיון להבקיע כשגם משחק ההגנה, שדווקא תפקד ברוב שלבי המשחק, לא סייע בסופו של דבר והצפוניים ספגו שלושה שערים.

"לא ברור מה עובר עלינו בחלק ההתקפי. דווקא שם התחזקנו וגם ככה היה לנו את שובל גוזלן שהתחיל את העונה מצוין, אבל לא מצליח להבקיע בשבועות האחרונים. גם היום הגענו למספיק הזדמנויות כדי לא להפסיד", אמרו במועדון. בקבוצה גם ציינו כי אי הכללתם של אחמד עאבד ושגיב יחזקאל בסגל הקבוצה השפיעה על אי היכולת בחלק ההתקפי.

המגן סאן מנחם אמר: "אני חושב שהיה לנו משחק טוב, אבל שוב נתניה כבשה ואנחנו לא. יש לנו חוסר מזל בחלק ההתקפי, אבל אני מאמין שזה ישתנה בעתיד". לשאלה על כך שהקבוצה ספגה שער מהיר אמר המגן: "השער הראשון של נתניה העיר אותנו ומשם היינו שווים, אבל ההבדל שנתניה ניצלה את המצבים שלה ואנחנו לא". לגבי המטרות של הקבוצה אמר מנחם: "הקבוצה נבנתה לפלייאוף העליון ואני מאמין שנהיה שם. יש לנו קבוצה טובה שעובדת ומתקדמת ורק צריך שהכדורים ייכנסו לרשת".


סאן מנחם. "רק צריך שהכדורים ייכנסו" (מאור אלקסלסי)

ביום רביעי השבוע תארח הקבוצה את בית"ר ירושלים במסגרת גביע הטוטו ובקבוצה מקווים כי שם יושג את הניצחון המיוחל. נייגל האסלבנק שהגיע לישראל רק במהלך יום שישי לאחר ששהה לצדו אישתו שילדה את בנו השני לא היה אמור להיות בסגל, אך לאור אי הכללתם של אחמד עאבד (בשל מות קרוב משפחתו) ושגיב יחזקאל (לא חש בטוב באימון המסכם) הוחלט להעלות את האסלבינק מהספסל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי