מאיוקה חתם לשנתיים וחצי ברעננה, פורצ'ה עשוי לעזוב

עמנואל מאיוקה
עמנואל מאיוקה | טוויטר

אחרי ניקוליץ', הקבוצה של קורצקי הודיעה על צירופו של החלוץ הזמבי בן ה-26, שסיים סאגה ארוכה מול זמאלק המצרית, כיכב בעבר במכבי תל אביב והפך לזר השביעי של רעננה. הקשר הרומני הוא המועמד המוביל לעזוב

(גודל טקסט)
הפועל רעננה ממשיכה להתחזק. היום (חמישי) הקבוצה הודיעה על צירופו של עמנואל מאיוקה. החלוץ, ששיחק בשנים האחרונות במצרים, חתם לשנתיים וחצי בקבוצה של מנחם קורצקי. הזמבי הוא החיזוק השני של הקבוצה של מנחם קורצקי אחרי נמניה ניקוליץ'. מצבת הזרים של רעננה כוללת כעת את תומאש קושיצקי, עמנואל אמבולה, מוחמד עלי קמארה, ג'ורדן פושה, פלורין פורצ'ה וניקוליץ'. פורצ'ה הוא המועמד המוביל לעזוב את הסגל של רעננה.  



מאיוקה בן ה-26 הגיע לישראל לראשונה בספטמבר 2008, אז הוא חתם במכבי תל אביב בגיל 17 בלבד. הוא החל את דרכו בקבוצת הנוער של הצהובים ואחרי יכולת טובה עלה לקבוצת הבוגרים. אחרי שנתיים בקריית שלום, הזמבי נמכר ליאנג בויז תמורת 1.6 מיליון דולר ו-20 אחוזים מהעברתו הבאה. שנתיים בשווייץ הספיקו למאיוקה ובקיץ 2012 הוא נרכש על ידי סאות'המפטון תמורת חמישה מיליון יורו כאשר מיליון יורו עברו למכבי תל אביב.


הקדנציה בממלכה לא המריאה ואחרי עונה מאכזבת הוא הושאל לסושו, במדיה רשם 21 הופעות וכבש ארבעה שערים. ב-2015 הוא בחר להישאר בצרפת, וחתם במץ. לצערו, השידוך לא צלח ובינואר 2016 הוא בחר לעבור לזמאלק המצרית. שנה וחצי הספיקה למאיוקה והוא שוחרר מהענקית המצרית בתום סערה. כעת, הוא ינסה לסייע לרעננה שבמחזור האחרון נכנעה 1:0 למכבי תל אביב. הקבוצה מהשרון צברה רק ארבע נקודות מתוך 30 אפשריות ואחרי הפגרה היא תתארח לקרב תחתית אצל מ.ס. אשדוד.  


המועמד המוביל לעזוב הוא הקשר הרומני בן ה-25 פלורין פורצ'ה שחתם בקיץ האחרון לאחר ששיחק בוויטורול.



שוב בישראל. מאיוקה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי