קונטה יפתח כמגן ימני, סירושטיין ואדגר תורגלו בהרכב בית"ר

בית"ר ירושלים
בית"ר ירושלים | עדי אבישי

בית"ר ירושלים תארח את הפועל באר שבע לקרב ענק בטדי (שני, 21:00). בן זקן סרב לעסוק באלופה: "בכר יודע מה קורה בקבוצה שלו". שכטר: "כל משחק של בית"ר הוא משחק עונה, ורד חסר לי"

(גודל טקסט)

פגרת הנבחרות הסתיימה, ליגת העל חזרה בגדול ובמוקד המחזור ה-11 יעמוד המפגש בין בית"ר ירושלים להפועל באר שבע ביום שני. היום (ראשון) ערכה הקבוצה מהבירה מסיבת עיתונאים לקראת המפגש מול האלופה.


כזכור, בית"ר איבדה נקודות חשובות לפני הפגרה כשנכנעה 3:2 לבני יהודה. הקבוצה מהבירה תנסה לשכוח מהתצוגה מול הכתומים, בתקווה לשמור על קשר עם המקום הראשון. הקבוצה סיימה את האימון המסכם לקראת המשחק, והמאמן בני בן זקן תירגל את ההרכב הפותח והשינוי המשמעותי הוא הצבתו של  אנטואן קונטה בעמדת המגן הימני, כאשר מיקי סירושטיין תורגל כבלם לצידו של טל כחילה.

 



פול אדגר תורגל בקישור מעובה, יחד עם דוד קלטינס וקלאודמיר ואם לא יהיו הפתעות של הרגע האחרון, זה ההרכב שיפתח מחר במשחק. מי שלא יכלל בסגל הוא כצפוי הקשר עידן ורד, שבקבוצה רוצים לתת לו זמן נוסף לחזור לכשירות מלאה. בבית"ר מצפים לכ-25 אלף צופים, בהתאם לקצב מכירת כרטיסים הגבוה בימים האחרונים. מספר מעגלי שיטור ואבטחה יהיו באזור האצטדיון ביום שני, כדי למנוע חיכוך בין הקהלים משני הצדדים.



ימשיך לנוח. ורד (אתר רשמי) 


בן זקן פתח את מסיבת העיתונאים: "היו לנו משחקים גדולים העונה. במשחקים כאלה יש רצון גדול להיות מחויבים יותר, מרוכזים יותר. אנחנו מנסים לעשות את זה בכול משחק, אבל במשחקים גדולים זה לפעמים קל יותר. באופן כללי, הייתה לנו פגרה ארוכה לפני המפגש מול הפועל באר שבע. אנחנו מתרכזים בביצוע שלנו. כשאתה רוצה להגיע לנקודה בחיים, חשוב להתרכז בפרטים שלנו. אנחנו קבוצה מספיק טובה, שתשחק בבית, ויחד עם הקהל אנחנו רוצים לנצח. אני פחות רוצה להתייחס למצב של הפועל באר שבע. ברק בכר יודע מה קורה בקבוצה שלו. התוצאות שלנו בבית היו תוצאות טובות. הפגרה הגיעה בשבילנו בזמן. הרי הקבוצה פתחה את העונה מוקדם מאוד בגלל הליגה האירופית". 


משחק ההגנה: "היכולת ההגנתית שלנו היא קבוצתית. אנחנו צריכים להיות מרוכזים ומלאי מחויבות. המטרה שלנו היא להיות קבוצה מאוזנת יותר, שיודעת לתקוף וגם יודעת להגן. יש הפסדים שעושים טוב לקבוצות ויש כאלה שמסוגלים לעשות רע. אנחנו רוצים לספק את ההופעה הכי טובה שלנו". 


ההרכב: "בדרך כלל, יום לפני המשחק ההרכב הוא די סגור. קונטה שיחק בעונה הקודמת כמגן ימני ועשה את זה בצורה טובה. הוא גם בלם מצוין. נבחר את ההרכב הטוב ביותר כדי לנצח את המשחק". 


המפגש מול טוני וואקמה:
"אני באמת חושב שהפועל באר שבע ביום נתון יכולה להבליט כל שחקן. בין אם מדובר בוואקמה או שחקנים אחרים. נחליט לגבי הנושא הזה לקראת המשחק". 



מחכה לוורד. שכטר (דני מרון) 


החיסרון של ורד: "אין ספק שעידן הוא חשוב בשבילנו, מקצועית וחברתית. אנחנו רוצים שהוא יחזור מהר. ועדיין, יש לנו קבוצה מצוינת עם הרבה שחקנים טובים. אנחנו רוצים להיות חזקים בכול משחק שיהיה". 


המטרות: "אנחנו קבוצת צמרת בשנים האחרונות. אנחנו רוצים לשמור על זה. בשלב הזה של העונה המטרה היא להשתפר. אנחנו רוצים לנצח משחקים, בתקווה להיות קבוצה שלמה יותר". 


איתי שכטר הוסיף: "יש עוד יום עד המשחק ואנחנו מקווים שהאצטדיון יהיה מלא. מדובר במשחק סופר חשוב בשבילנו. מדברים על הכוח של הפועל באר שבע והאיכות שלה, אבל מעל לכל יש לה אופי מאוד חזק. הם אף פעם לא עוזבים את המשחק. נצטרך להיות מרוכזים מהדקה הראשונה ועד האחרונה. גם כשהפועל באר שבע נקלעת לבעיה, היא יודעת לצאת ממנה".


בן זקן לא מתעסק רק בו. וואקמה (עדי אבישי)


הלחץ:
"כשאתה במועדון גדול כמו בית"ר, תמיד יש לחץ. אנחנו רוצים שהאצטדיון יהיה מלא בכול משחק, הקהל נותן לנו כוח ועוצמות. אני מאמין שתהיה אווירה מחשמלת באצטדיון. אנחנו צריכים את האוהדים שלנו. כל משחק הוא שונה לחלוטין ממשחק אחר. שכחנו ממה שקרה במשחק הקודם מול הפועל באר שבע. מחר יש משחק שונה, ולכן גם המשחק שלהם באירופה לא קשור למשחק מחר. צריך לתת להפועל באר שבע את הכבוד הכי גדול שיש, הם אלופים בשנתיים האחרונות". 


החלוץ סיכם: "ורד חסר לכל הקבוצה ולא רק לי. הוא השחקן הכי חשוב שלנו. אבל אנחנו מועדון גדול שצריך לדעת להתמודד עם חיסורים. אני שולח לו מכאן איחולי החלמה מהירה. אני מקווה להמשיך להציג יכולת טובה, גם במשחק מחר. יש מאחוריי קבוצה חזקה, אני מקווה שנעשה את זה וננצח. כל משחק עבור בית"ר הוא משחק עונה".


הרכב משוער:
בוריס קליימן, אנטואן קונטה, מיקי סירושטיין, טל כחילה, מרסל הייסטר, קלאודמיר, דוד קלטינס, פול אדגר, ז'אורז'יניו, חן עזרא, איתי שכטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי