באשדוד התקשו לעכל: אפילו מול עשרה שחקנים לא ניצחנו את רעננה

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | מאור אלקסלסי

הקבוצה מעיר הנמל ירדה למקום האחרון בליגת העל, אך במועדון לא איבדו תקווה: "חשוב להאמין שמהמקום האחרון נתחיל את המסע מעלה". תורג'מן קיבל אישור לחזק את הסגל, מחמאות לג'ראפי

(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד צנחה אמש (ראשון) למקום האחרון בטבלת ליגת העל, בעקבות ההפסד 1:0 להפועל רעננה, שהותיר את הקבוצה מעיר הנמל ללא ניצחון על הקבוצה מהשרון בליגת העל. בסיום המשחק בחר עמיר תורג'מן לאסוף את שחקניו על כר הדשא וקיים איתם שיחת עידוד קצרה. המאמן דרש מהסגל שלו להישאר מאוחד כדי להרים את הרמה ולמנוע התדרדרות.


במועדון התקשו לעכל את ההפסד:
"האמנו כי הרצף השלילי מול רעננה ייעצר ומתברר כי אפילו מול עשרה שחקנים, לא הצלחנו לנצח אותם. חשוב להאמין שמהמקום האחרון נתחיל את המסע מעלה". לעומת זאת, מי שזכו למחמאות הם יואב ג'ראפי, שפתח לראשונה והציג יכולת טובה, ויצחק אספה, שפתח בעמדת המגן הימני.



תורג'מן המאוכזב, שקיבל את האישור לחזק את הסגל כבר בחודש ינואר, סיפר בסיום:"בסך הכול היינו שווים לרעננה, נמשיך וכבר בשבת מחכה לנו מכבי תל אביב. אני מאמין שהתוצאות יגיעו והקו הזה ישתנה. לא ניצחנו העונה בבית, והנקודות יגיעו רק עם שיפור קבוצתי. ההפסדים להפועל עכו ורעננה השפיעו, אבל השינוי יגיע. אנחנו עושים את הדברים נכון, אבל צריכים להיות יותר רעים ולדחוף קדימה".


בתוך כך, במהלך היממה הקרובה צפוי סידני דה פרייטאס להצטרף באופן רשמי. הקשר קיבל את האישור אתמול מבית הדין העליון למהלך. מי שצפוי לשוב להרכב מול הקבוצה של ג'ורדי קרויף הוא גדי קינדה, שריצה אמש השעיה בשל חמישה כרטיסים צהובים. ניר ברדע וטום בן זקן הפצועים ימשיכו להיעדר בשל פציעות. 


החיזוק יעזור? תורג'מן (מאור אלקסלסי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי