בהפועל חיפה מעריכים: יבואו יותר אוהדים אדומים לדרבי

קהל הפועל חיפה
קהל הפועל חיפה | ערן לוף

המוליכה צפויה לפתוח בהרכב עם בן בסט, תמאש וסיוסטדט ביום שני מול מכבי חיפה. יותר מ-7,000 כרטיסים כבר נמכרו ובמועדון מרוצים מהעלייה: "גם בעונת האליפות זה התחיל בקטנה אבל לאט לאט הגיע המון קהל"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

7,000 כרטיסים נמכרו עד כה לדרבי החיפאי ביום שני (21:00) במסגרת המחזור ה-12 ובהפועל חיפה מאמינים כי לראשונה מזה שני עשורים יהיה רוב אדום ביציעים. ההנחה מתבססת על הגידול המתמיד במספר הצופים במשחקי הבית ומנגד על העונה המאכזבת שעוברת על מכבי חיפה ובעקבותיה האוהדים הירוקים לא נוהרים ליציעים כבעבר.

"גם בעונת האליפות ב-1998/99 זה התחיל בקטנה אבל לאט לאט הגיעו המון אוהדים", נזכרו הבוקר (רביעי) במועדון והוסיפו: "היתרון הוא שכעת יש לנו את האצטדיון הטוב בישראל". האדומים מאמינים עוד שהם הקבוצה הפייבורטית בדרבי והמאמן ניר קלינגר עורך שיחות רבות עם שחקניו ומנסה לפקס אותם לקראת ההתמודדות.

השוער ארנסטס שטקוס אמנם ערך הבוקר אימוני ריצה אבל עדיין קיימים סיכויים נמוכים בלבד שייפתח בדרבי. במועדון הביעו אמונה רבה בשוער רן קדוש, שהוכיח במשחק מול מכבי תל אביב (2:2) שיש מחליף ראוי לליטאי בין הקורות. הבלם ניסו קפילוטו ייעדר בוודאות מהמשחק בגלל שספג כרטיס אדום מול מכבי תל אביב.


בן בסט. יגיע רעב לדרבי (ערן לוף)

מנגד יקבל קלינגר את עדן בן נבסט, שסיים עונש הרחקה וכן את הבלם הרומני גבריאל תמאש, שהתאושש מהפציעה במשחק מול הצהובים וצפוי לחזור ביום חמיש לאימונים מלאים. הקשר השוודי ראסמוס סטויסטדט ביקש שלא להתאמן היום בשל וירוס קל ומחר צפוי לחזור לאימונים. "אין לנו שום אפשרות לוותר על סיוסטדט בדרבי", אמרו במועדון. ההערכה היא שסיוסטדט, תמאש ובן בסט יפתחו בהרכב מול מכבי חיפה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי