דראפיץ': אם נשחק כמו בחצי השני נגד חיפה לא ננצח אף קבוצה

דראפיץ'
דראפיץ' | דני מרון

מאמן מכבי נתניה לא מרוצה מהיכולת במשחק האחרון, והוסיף: "במחצית הראשונה הובלנו כי היינו דומיננטיים". סבע הוסיף לקראת אשקלון (שבת, 18:15, ספורט4): "יש ליגה צפופה". דיווח: הויבך מבוקש בבראונשווייג

(גודל טקסט)

לאחר ה-1:1 מול מכבי חיפה והמחצית השנייה הפחות טובה, מכבי נתניה ערכה הבוקר (חמישי) את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק החשוב בשבת (18:15, שידור ישיר בספורט4) מול הפועל אשקלון ובקבוצה רוצים למנוע רצף של שני משחקים ללא ניצחון.

המאמן סלובודאן דראפיץ' אמר: "אנחנו רוצים להיות יותר טובים מאיך ששיחקנו מול מכבי חיפה. אם נשחק כמו נגד חיפה, אני לא חושב שנביא שש נקודות משש אפשריות מול אשקלון ובני יהודה. כל השבוע עבדנו על הדברים האלה. הלחץ והנעת הכדור לא היו מספיקים טובים. בגלל שזו קבוצה צעירה שרוצה ללמוד, אחרי כל משחק רואים איפה טעינו ונגד מכבי חיפה טעינו. במחצית הראשונה הובלנו והיינו דומיננטיים, ואילו במחצית השנייה לא הצלחנו ללחוץ כמו שצריך. אם נשפר את הדברים האלה ונהיה טובים יותר, קשה יהיה לנצח אותנו. אם נשחק כמו נגד חיפה במחצית השנייה, לא נוכל לנצח אף קבוצה".

הפועל אשקלון: "גם בני יהודה וגם אשקלון הן קבוצות ברמה שלנו. אשקלון קבוצה ממושמעת וטובה. באר שבע ומכבי תל אביב התקשו נגדם, וגם הסגל שלהם מציג שחקנים שמשחקים בליגת העל הרבה שנים. זו לא קבוצה נאיבית או קבוצת תחתית. יש להם מאמן טוב שמכיר את הליגה הזאת, וגם כשהפסידו לסכנין, הם הובילו והגיעו להמון מצבים. אנחנו צריכים להיות מאוד זהירים. אם לא נגיע מוכנים, אנחנו יכולים להפסיד את המשחק. עשינו יום גיבוש, ויש פה חבר'ה שרוצים לתקן מה שצריך".

ההכנות למשחק: "בדרך כלל בקבוצות שלנו אנחנו מנסים להיות מרוכזים בעצמנו. לראות איפה אנחנו יכולים לשפר את השיטה שלנו. כשאנחנו מציגים מחצית שנייה רעה, במשחק הבא אנחנו משחקים טוב. יש פה ילדים אינטליגנטים, שיודעים לקראת מה הם הולכים".

יובל נעים. זכה למחמאות מדראפיץ' (ערן לוף)
 יובל נעים. זכה למחמאות מדראפיץ' (ערן לוף)

דיא סבע הוסיף: "אני שומר על יציבות מתחילת העונה, אבל גם אם לא הבקעתי במשחקים האחרונים יש מי שיבקיע. אנחנו צריכים לשחק כמו בחצי הראשון נגד מכבי חיפה ולא השני".

חשיבות המשחק: "מכבי נתניה רוצה לנצח בכל משחק ולסיים את הסיבוב בצורה מוצלחת. אנחנו נגד קבוצה טובה במגרש קשה ואני בטוח שנתכונן ונעשה את הכי טוב. יש ליגה צפופה, שלא שתי קבוצות בורחות בה וזה טוב לליגה".

טים הויבך. מבוקש בגרמניה (דני מרון)
טים הויבך. מבוקש בגרמניה (דני מרון)

בתוך כך, על פי דיווחים בגרמניה, איינטרכט בראונשווייג מהליגה השנייה מעוניינת בבלם הגרמני טים הויבך. המנהל הספורטיבי מארק ארנולד אישר לתקשורת הגרמנית שהקבוצה מחפשת להתחזק בינואר בבלם ובקשר. הויבך, 29, חתום בנתניה עד סוף העונה עם אופציה לעונה נוספת. הוא עזב בקיץ לראשונה בחייו את גרמניה לאחר שלוש שנים בקייזרסלאוטרן. בנתניה הוא פתח בכל המשחקים העונה בליגה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי