בניון מתוסכל ממעמדו, עשוי לשקול את המשך דרכו בבית"ר ירושלים

יוסי בניון
יוסי בניון | ערן לוף

הקשר הוותיק מאוכזב מכמות הדקות המעטות להן הוא זוכה ורמז: "בכל הזדמנות שתהיה לי, אם תהיה לי, אני אעשה את המקסימום". בשלב הזה מעמדו של בן זקן לא על הפרק. הקבוצה תעמוד לדין

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים גברה אמש (שבת) 1:3 על נועלת הטבלה, הפועל עכו, וטיפסה, לפחות זמנית, למקום הראשון. זה היה שבוע מאוד לחוץ בבית"ר, בעיקר אחרי היכולת הלא טובה שהציגה הקבוצה נגד באר שבע ובתוספת לשיחות שערכו ראשי המועדון עם המאמן בני בן זקן, כשביקשו הסברים ליכולת החלשה של הקבוצה.


למרות התוצאה, משחקה של הקבוצה היה רחוק מלהשביע רצון וגם הפעם היו דקות רבות בהן היכולת היתה חלשה. שלוש הנקודות שהושגו שחררו מעט את הלחץ ובמחזור הבא תארח בית"ר את הפועל רעננה ותנסה לייצר רצף של שני ניצחונות, לקראת המשחק המסקרן בו תארח הקבוצה את מכבי תל אביב בטדי, עם פתיחת הסיבוב השני.
 



"כרגע מה שחשוב זה הנקודות. היכולת גם תגיע", אמר שחקן בקבוצה. "כשהפצועים יחזרו ואולי עם רכש טוב בינואר, נוכל לראות בית"ר אחרת וטובה יותר. אנחנו קונים שנהיה במקום הראשון כל השנה, ושהיכולת תמשיך להיות לא משכנעת", הוסיף השחקן.


המאמן בני בן זקן שוב שמע את הקריאות "תתפטר תתפטר", במהלך המשחק ובדקות הסיום אף הושלכה לעברו ולעבר הספסל שקית גרעינים, שלא פגעה במאמן. בשלב זה אין כוונה לסיים את תפקידו של המאמן, אולם אם היכולת החלשה תמשיך גם בשבועות הבאים, הוא עשוי לשלם על כך במשרתו.



בן זקן. הניצחון לא השכיח את היכולת הירודה של הקבוצה שלו (ערן לוף)


מי שעוד היה במרכז העניינים הוא הקשר יוסי בניון, שנכנס כמחליף רק בדקה ה-78. הקשר הוותיק, שהעדיף שלא לענוד את סרט הקפטן לאחר יציאתו של איתי שכטר, זכה למפגן תמיכה מאוהדי הקבוצה, אך גם זה לא שיפר את מצב רוחו. בניון מתוסכל מאוד ממעמדו ואם המצב ימשיך ככה גם בשבועות הקרובים, הוא עשוי לשקול את המשך דרכו בקבוצה, לקראת חודש ינואר.


זה היה שבוע לא קל עבור בניון, שלא שותף כלל במשחק הקודם נגד באר שבע, למרות שהתחמם במרבית דקות המחצית השנייה וגם השבוע, ראה הקשר הוותיק את יעקב בריהון מתורגל לפניו בהרכב הפותח. אם זה לא הספיק, אז אמש החליט בן זקן, להכניס קודם את ציון צמח ורק בסמוך לסיום וכחילוף שלישי, הוא נכנס לשחק.


"אני שמח מאוד כשמעודדים אותי ומהרגע הראשון שאני פה, הקהל נותן לי תמיכה מדהימה שקשה לי להסביר אותה", אמר בניון בסיום המשחק. כשנשאל הקשר על מיעוט הדקות שהוא מקבל הוא ענה: "זה רק נותן לי מוטיבציה להוכיח שמגיע לי לשחק יותר בכל הזדמנות שתהיה לי, אם תהיה לי, אני אעשה את המקסימום כדי לגרום למי שמקבל את ההחלטות, לשנות אותן ולתת לי לשחק יותר".



עידן ורד. עשוי לחזור לאימונים במהלך השבוע (דני מרון)


בניון נשאל בסיום האם יש סיטואציה שבה הוא לא יסיים את העונה בבית"ר וסיפק משפט שהשאיר חומר למחשבה: "לכל דבר, גם אם אקבל החלטות יש את הזמן המתאים. כרגע מה שמעניין אותי זה המשחק הקרוב נגד הפועל רעננה ואני לא מסתכל מה יהיה אחר כך. לא חושב יותר מדי דברים, כי בכדורגל הכל נזיל והדברים משתנים".


עדיין לא ברור, מתי יקבלו בצוות המקצועי בחזרה, שני הקשרים חן עזרא ועידן ורד שלא נכללו אמש בסגל. ורד עשוי להתחיל השבוע באימונים סדירים עם הקבוצה, אולם הדבר תלוי בקצב החלמתו והשיפור שיחול במצבו הגופני. לגבי עזרא, יעדיפו בקבוצה שלא להעמיס עליו, כדי לא להחמיר את הפציעה במפשעה ממנה הוא סובל.


הקבוצה תעמוד לדין בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל בגין התנהגות בלתי הולמת של האוהדים במשחק מול הפועל באר שבע, כשכוס שתיה נזרקה מהיציע לעבר כר הדשא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי