קלינגר: נצטרך להיות אינטנסיביים ופחות רכים מול אשדוד

ניר קלינגר
ניר קלינגר | ערן לוף

מאמן הפועל חיפה עדיין שמח מהניצחון 0:1 על מכבי חיפה: "זה היה מתוק", והתייחס להתמודדות מול החבורה של תורג'מן: "מדובר בקבוצה שנלחמת על חייה" (שבת, 16:00, שידור ישיר בספורט1)

(גודל טקסט)

לאחר הניצחון הגדול בדרבי, הפועל חיפה רוצה להמשיך את המומנטום ולהשיג ניצחון מול מ.ס. אשדוד (שבת, 16:00, שידור ישיר בספורט4). הקבוצה הבוקר (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת משחק החוץ מול החבורה של עמיר תורג'מן, אליו יגיעו כבר כ-500 אוהדים אדומים ובקבוצה מקווים שיצטרפו אליהם עוד אלף צופים.

ניר קלינגר אמר במסיבת העיתונאים: ""כל משחק הוא חשוב אבל זה נותן רק שלוש נקודות, והמשחק מול אשדוד לא פחות חשוב. מדובר בקבוצת תחתית שנלחמת על חייה. החלטנו לערוך אימון אחרי הדרבי בניגוד ליום חופש שאנחנו נותנים בדרך כלל. כבר אתמול ערכנו שיחה עם השחקנים, ונצטרך להיות יותר אינטנסיביים ופחות רכים".

תקופתו באשדוד: "לא נתייחס אליי באופן אישי לקראת המשחק. הייתי שם שנתיים, כעת אני בהפועל חיפה וטוב לי פה. ביומיים הקרובים נמשיך להתכונן לאשדוד ונמשיך בתכנית העבודה שלנו, שלא השתנתה מתחילת העונה. אני מתייחס לכל משחק כפרויקט וזו הדרך שאנחנו מתנהלים בה. אנחנו כבר ממזמן לא חיים בחלום, אלא בסיטואציה שרוצים להישאר בה ולא להסתכל על קבוצות אחרות".

הניצחון על מכבי חיפה: "הדרבי הזה היה הרבה יותר קשה וסיזיפי מהעונה שעברה, וזה היה מתוק. הקהל גדל וצומח ממשחקים כאלה".

עדן בן בסט. צפוי להיות כשיר לאשדוד (ערן לוף)
עדן בן בסט. צפוי להיות כשיר לאשדוד (ערן לוף)

ניסו קפילוטו אמר על הדרבי: "היה כיף לראות את המשחק. הייתי בטוח שהשחקנים יתנו את הנשמה והלב כדי לשמוח כל השבוע. ככל שהקהל יבוא בכמויות גדולות זה ישמח אותנו עוד יותר. כיף גדול לשחק לצד גבריאל תמאש, הוא הבלם הטוב בישראל בפור גדול. רציתי לסיים את הקריירה בל כרטיס אודם, אבל זה קרה ואני ממשיך הלאה".

מבחינה מקצועית, קפילוטו צפוי לחזור למרכז ההגנה על חשבונות שגל אראל שהצטיין בדרבי. עדן בן בסט ודור מלול ערכו אימון חלקי, אך שניהם אמורים להיות כשירים לשבת.

ניסים קפילוטו. גאה בחברים שלו (ערן לוף)
ניסים קפילוטו. גאה בחברים שלו (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי