אבוקסיס: אם אשחק עם חמישה מאחור, תשאלו למה לא ארבעה

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | דני מרון

מאמן בני יהודה התייחס לשיטת המשחק של הקבוצה לקראת המפגש מול מכבי נתניה (שבת, 16:00): "אנחנו מתאמנים על הכל". גורם במועדון על המו"מ המתקדם עם סורו עליו פורסם בספורט1: "השקעה לעתיד"

(גודל טקסט)

בני יהודה קיימה הבוקר (חמישי) אימון לקראת משחק החוץ הקשה נגד מכבי נתניה בשבת (שבת, 16:00). למעט הקשר רועי גורדנה שמתאושש מניתוח בקע וישוב לאימונים מלאים בקרוב, יעמוד סגל מלא לרשותו של המאמן יוסי אבוקסיס, שעשוי לערוך שינוי אחד או שניים בהרכב לקראת המשחק. מאור קנדיל, סיים לרצות עונש הרחקה וצפוי לשוב להרכב.

בתוך כך וכפי שפורסם אמש לראשונה בספורט1, מנהלת הקבוצה משא ומתן מתקדם לצירופו של הקשר איסמעילה סורו (19) מחוף השנהב. סורו משחק במספר תפקידים בקישור וצפוי להחליף את מרסלו הברזילאי שהושאל ממכבי תל אביב ואמור להיות משוחרר בינואר. "סורו שחקן צעיר מאוד, אבל כשרוני ואנחנו רואים בו בהחלט השקעה לקראת העתיד", אמר גורם במועדון לקראת החתמתו של השחקן.

"שיחקנו השנה בכמה צורות ובכמה מערכים וגם היום ננסה כמה דברים", אמר המאמן יוסי אבוקסיס לקראת המשחק. "אני חושב שהמשחק שלנו נגד סכנין היה טוב, גם מבחינה הגנתית וגם מבחינה התקפית והרבה שחקנים עשו משחק טוב ואני רוצה לראות המשכיות נגד נתניה. אני רוצה שנמשיך עם היכולת ולא נחזור אחורה, כי זה היה אחד המשחקים הטובים שלנו. אבל כמו שאת המשחקים הרעים שלנו כבר שכחנו, נצטרך לשכוח גם את זה ואנחנו מסתכלים קדימה".

המשחק בשבת: "מדובר באחד המגרשים הכי קשים, מול קבוצה מאוד איכותית, קבוצה עם מאמנים טובים, שחקנים טובים וקהל מדהים וזה אולי אחד המשחקים הכי קשים שיש בליגה ואנחנו רוצים לייצר המשכיות למשחק האחרון שלנו".

שיטת המשחק: "ניצחנו העונה עם חמישה בהגנה וגם הפסדנו עם חמישה בהגנה. ניצחנו עם ארבעה בהגנה וגם ניצחנו עם ארבעה בהגנה. קבוצת כדורגל צריכה לדעת לתמרן לפני כל משחק. אנחנו מתאמנים על הכל, כך שאני לא מפתיע את השחקנים עם משהו שהם לא מכירים".

יוסי אבוקסיס. מכין כמה שיטות (דני מרון)
יוסי אבוקסיס. מכין כמה שיטות (דני מרון)

"אם אשחק עם חמישה מאחור ונפסיד, תשאלו למה לא ארבעה. אם נפתח עם ארבעה ונפסיד, תשאלו למה לא חמישה. לכל משחק יש את ה'אני מאמין' המסוים וצריך ללכת עם זה עד הסוף. לא משנה באיזה שיטה משחקים, משנה שהשחקנים באים מוכנים ודרוכים, כמו שבאנו במשחק האחרון וזה מה שחשוב".

האם המשחק נגד סכנין היה הבלחה ביכולת או שזו בני יהודה האמיתית: "זו לא הבלחה כי כבר היו משחקים טובים העונה, נגד מכבי פתח תקווה ובית"ר ירושלים וגם מול הפועל רעננה היה משחק טוב למרות שהגול הגיע רק בדקה ה-90. נכון שנגד סכנין היה אולי המשחק הכי טוב, ואני רוצה המשכיות ושהשחקנים יתנו עוד משחק ברמה הזו ובמחויבות הזו ונמשיך קדימה. אנחנו פוגשים קבוצה שהיא באיזור שלנו בטבלה ונצטרך להיות בשיאנו כדי להוציא תוצאה טובה".

חוסר היציבות שמאפיין את הקבוצה: "יש הרבה שחקנים צעירים ולכן יש גם חוסר יציבות. מנסים לייצב את זה וככל שהעונה עוברת אני מקווה שזה משתפר. יחסית לחודש האחרון דווקא יש יציבות עם שלושה ניצחונות בארבעה משחקים. אנחנו נתקלים בקבוצות חזקות וצריכים לבוא דרוכים וממושמעים ולתוך זה להביא את היכולות שלנו".

איסמעילה סורו. מתקרב לחתימה (בני יהודה, האתר הרשמי)
איסמעילה סורו. מתקרב לחתימה (בני יהודה, האתר הרשמי)

היריבה שהפכה להפתעת העונה: "אני לא מופתע כי יש להם מאמנים טובים ושחקנים טובים. אפילו שהם עלו מהליגה השנייה, היתרון שלהם שרוב הסגל מהשנה שעברה נשאר יחד ויש שם שחקנים מאוד מסוכנים וברמה של ליגת העל. הם צירפו כמה שחקנים טובים ואני לא מופתע מהם ונצטרך לדעת לעצור אותם".


על איסמעילה סורו
: "הוא מתאמן איתנו. היום כבר חזר לביתו ונקבל החלטה בימים הקרובים. שחקן צעיר עם פוטנציאל ונחשוב על זה. אנחנו גם רוצים לחשוב על העתיד של בני יהודה".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי