צפו בתקציר: בית"ר ירושלים גברה 2:3 על הפועל רעננה, שער בעקב לשכטר

אנתוני וארן
אנתוני וארן | יוני אריאלי

משחק רב שערים בטדי. הקפטן הבית"רי כבש שער נאה אחרי בישול של בניון. וארן וקלאודמיר (פנדל) השלימו. אבוחצירה עם פנדל משלו ופושה צימקו. למרות הכל, הקהל הביתי קרא לבן זקן להתפטר

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים רשמה ניצחון שני ברציפות כשגברה הערב (שבת) באצטדיון טדי 2:3 על הפועל רעננה במשחק רב שערים, במסגרת המחזור ה-13 שנועל את הסיבוב הראשון בליגת העל. למרות הניצחון והעובדה שהקבוצה עלתה לפחות זמנית למקום השני, הקהל הירושלמי שרק בוז למאמן בני בן זקן וקרא לו להתפטר.


המשחק אמנם נפתח ללא אירועים מיוחדים, אך עם שליטה ברורה של המארחת והדבר סוף סוף בא לידי ביטוי בדקה ה-27 כשכדור עומק נהדר של אריק סאבו מצא את אנתוני וארן שנגח מקרוב את ה-0:1. בית"ר המשיכה להיראות טוב ובדקה ה-35 כבר עלתה ל-0:2 ממבצע קבוצתי נהדר. דוד קלטינס שלח כדור עומק מצויין ליוסי בניון שפתח בהרכב, הקשר הוותיק התגבר על ההגנה והעביר רוחב מצד שמאל של הרחבה לאיתי שכטר והקפטן הבית"רי סיים יפה בעקב בדרך להכפלת היתרון. למרות הכל, מוחמד שכר ספק הוכשל ברחבה על ידי קליימן על סף ההפסקה, ושמעון אבוחצירה ניצל את הפננדל המפוקפק כדי לצמק.




לא ברור מה אמר בן זקן לשחקניו בהפסקה, אך הקבוצה שעלתה למחצית השנייה לא הייתה אותה בית"ר ירושלים שפתחה את המשחק והציגה יכולת פחות טובה משמעותית. למרות הכל, בדקה ה-58 שכטר הוכשל ברחבה וקלאודמיר דייק מהנקודה הלבנה בפעם השלישית העונה, יותר מכל שחקן אחר. חמש דקות עברו, וטעות איומה של אנטואן קונטה שניסה להוריד כדור לקליימן הסתיימה אצל בן ארצו, ג'ורדן פושה שרק נכנס כמחליף וכבש את ה-3:2.



שחקני בית"ר ירושלים חוגגים על חשבון רעננה (יוני אריאלי)


כאמור, למרות היתרון, הקהל בטדי לא אהב את מה שראה, שרק בוז למאמן וקרא לו להתפטר, כשהשיא הגיע כשבניון הוחלף בדקה ה-77 על ידי שון גולדברג. רעננה כמעט הצליחה להשוות וסחטה שתי הצלות אדירות מקליימן, אך בסופו של דבר התוצאה נשמרה עד שריקת הסיום. במחזור הבא תארח בית"ר ירושלים את מכבי תל אביב למשחק לא פשוט, כשרעננה תפגוש את האקס חיים סילבס במשחק חוץ בקריית שמונה.



הרכבים: 
בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, עופר ורטה, אנטואן קונטה, טל כחילה, מרסל הייסטר, קלאודמיר, דוד קלטינס, אריק סאבו, יוסי בניון (שון גולדברג 77), אנתוני וארן (ז'אורז'יניו 86), איתי שכטר (יעקב בריהון 72).


הפועל רעננה: תומאש קושיצקי, עמנואל אמבולה, מוחמד עלי קאמרה, בן והבה, עדי נמני, בן בנימין, נמניה ניקוליץ' (דור חוגי 87), שניר שוקר (רועי שוקרני 61), שמעון אבוחצירה, תומר סוויסה (ג'ורדן פושה 61), מוחמד שכר.


פתח בהרכב. בניון (יוני אריאלי) 


מהלך המשחק

דקה 12: הייסטר פרץ משמאל והעביר לקלאודמיר. הקשר הברזילאי מסר לוורטה, שבעט החוצה.


דקה 27, בית"ר ירושלים עולה ל-0:1: סאבו הגביה כדור עומק נהדר לווארן, שכל מה שנשאר לו לעשות זה לנגוח מקרוב את היתרון.



וארן חוגג את הראשון (יוני אריאלי)


דקה 35: בית"ר ירושלים עולה ל-0:2:
קלטינס שלח כדור עומק נהדר לבניון, שהתגבר על ההגנה והעביר רוחב לשכטר ששלח עם העקב את הכדור לרשת של קושיצקי.



דקה 40: כמעט השלישי של בית"ר. כדור עומק של סאבו מצא את שכטר שעקף את קושיצקי ובעט לשער, לצערו של הקפטן הבית"רי קמארה הציל מהקו.



דקה 45, הפועל רעננה מצמקת ל-2:1:
האורחים קיבלו פנדל מפוקפק אחרי שקליימן ספק הכשיל את שכר ברחבה. את אבחוצירה זה לא עניין והוא דייק מהנקודה הלבנה.



אבוחצירה. צימק רגע לפני ההפסקה (יוני אריאלי)


דקה 58, בית"ר ירושלים עולה ל-1:3: שכטר הוכשל ברחבה, וקלאודמיר דייק מהנקודה הלבנה בפעם השלישית העונה, יותר מכל שחקן אחר.


קלאודמיר מדייק מהנקודה הלבנה (יוני אריאלי) 



דקה 63, הפועל רעננה מצמקת ל-3:2: טעות קשה של קונטה. הבלם ניסה להשאיר כדור לקליימן, אך מי שהשתלט עליו היה בן ארצו פושה שרק עלה מהספסל וכבש בקלות את השני לאורחים.



פושה. ניצל את הטעות של קונטה (יוני אריאלי)

דקה 75: כמעט שיוויון של רעננה. כדור של אמבולה פגע בכחילה שכמעט הכניס את זה לשער, ברגע האחרון קליימן התעשת והציל מהקו.

דקה 90+3: נמני ירה כדור כ-18 מטרים מהשער, קליימן הציל נהדר לקרן.


דקה 90+5: בית"ר כמעט כבשה את הרביעי. קלאודמיר עבר את קושיצקי ובעט לשער, אמבולה נגח למשקוף והציל מהקו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי