בעכו מאמינים: החזרת הנקודות יכולה להיות הרגע המכריע שלנו

שחקני הפועל עכו
שחקני הפועל עכו | מאור אלקסלסי

נועלת הטבלה מחכה בקוצר רוח להחלטת בית הדין העליון, בעקבות העונש שספגה בשל שיתוף ששת הזרים. מרטן ערך אימון ראשון כעוזרו של שביט, שעודד את השחקנים

(גודל טקסט)
יום גורלי בהפועל עכו. בקבוצה מצפים בקוצר רוח להחלטת בית הדין העליון, שתתקבל היום (רביעי) בדיון לגבי החזרת שתי הנקודות למאזנה של נועלת הטבלה.


כזכור, ממאזנה של עכו הופחתו שתי נקודות בעקבות שיתופם של ששת הזרים מול מכבי פתח תקווה, שהוביל להפעלת עונש התנאי שעמדה לחובתה. במועדון בטוחים כי בית הדין העליון יתחשב בטענות שלהם וישיב להם את הנקודות שהופחתו. "החזרת שתי הנקודות יכולה להיות הרגע המכריע של העונה, גם מבחינת הטבלה וגם מבחינה מנטלית", סיפרו בעכו.



בנושא אחר, הקבוצה שבה לאימונים אחרי ה-4:0 מול עירוני קריית שמונה במחזור שנעל את הסיבוב הראשון. המאמן אמר לשחקנים השפופים: "הייתה לנו תקלה, אבל חשוב שנהיה מאוחדים ונסתכל קדימה". בעכו מודעים לכך כי בשל העובדה שיש להם סגל צעיר וקצר, הקבוצה תצטרך להיות בשיאה בכל משחק כדי לצבור נקודות.


אל האימון אתמול הצטרף עוזר המאמן החדש, דוד מרטן, המיוצג על ידי דודו דהאן. לפני האימון, עוזר המאמן ערך שיחת היכרות עם שביט. אחרי שיחת ההיכרות, שביט כינס את הצוות המקצועי וביצע את חלוקת הסמכויות המסודרת. "דניאל סטנצ'יו רצה לבנות צוות מקצועי רחב וחזק, מרטן יעזור לנו בהמשך העונה", סיפרו במועדון". 



חיזוק לצוות המקצועי. שחקני עכו (מאור אלקסלסי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי