בכיר בפ"ת: "המאמן לא אשם שהחמצנו מצבים". לוזון לא יחזור

שרון מימר
שרון מימר | עדי אבישי

במלאבס דוחים את שאלת מעמדו של מימר ומסבירים: "גיא המריא לאורלנדו וזה בכלל לא על הפרק". בקבוצה החליטו: שני שחקני התקפה יצטרפו בינור. וגם: למה ניניס לא שיחק

(גודל טקסט)

אכזבה קשה במכבי פתח תקווה לאחר התיקו 1:1 אמש עם מ.ס אשדוד. הקבוצה של שרון מימר שלטה במרבית חלקי המשחק ואף עלתה ליתרון, אך דווקא לאחר החמצות רבות ספגה את השוויון.

לקראת סיום המשחק החלו אוהדי פ"ת לקרוא לכיוון המאמן שרון מימר לשתף את סוטיריס ניניס ולאחר שספגה הקבוצה הקהל אף החל לקרוא לו להתפטר. בסיום המשחק הקפטן השני צחי גיגי ניגש למאמן ומיהר לקחת אותו לכיוון מנהרת השחקנים. מימר הופתע מאוד מהקריאות, אך בפ"ת הבהירו: "המאמן לא אשם שהגענו לארבעה מצבים של 100% והחמצנו. אנחנו בכלל לא מתייחסים למה שאומרים", טען גורם בכיר במועדון, שגם הדף את השמועות על חזרה עתידית של בן המשפחה, גיא לוזון: "אין סיכוי שגיא לוזון יחזור למכבי פ"ת. גיא נוסע הבוקר לאורלנדו וזה כרגע בכלל לא בראש שלו".

בחזרה למשחק. במחזורים האחרונים שיפרו במלאבס את ההגנה, שסופגת שער אחד בלבד בארבעת המשחקים האחרונים, כאשר מי שזוכה למחמאות הוא תומאש סיבוק, שגילה שיפור ביכולתו: "הפכו את סיבוק לאויב העם, אבל בינתיים הוא השתפר ורואים שחקן שמשחק עם יותר ביטחון", פרגנו בצוות המקצועי.

בחלק ההתקפי, שספג ביקורת על-ידי המאמן על כך שלא מייצר מספיק מצבים, גילו שיפור מסוים בהגעה למצבים, אולם השערים לא הגיעו ובפ"ת החליטו סופית לחזק את הקבוצה בינואר בשני שחקני התקפה, שלפחות אחד מהם יהיה זר. במועדון מספרים שלא מדובר בהכרח בחלוץ, אלא שישנה אופציה גם לשחקן קישור התקפי בסגנון ששיחק גידי קאניוק בעונה שעברה. אם בפ"ת תכננו להשקיע בחיזוק רק אם הקבוצה תהיה במאבקי הפלייאוף העליון, כעת בקבוצה מבינים שאסור להם לזלזל גם במרחק מאזור הקו האדום.


לידור כהן. בינואר יגיע לסיוע בחלק הקדמי (עדי אבישי)

"צחי לא נגע בכדור ובכל זאת ספגנו שער. עוברת עלינו עונה קשה, אבל צריך להמשיך להאמין כי ראינו שההגנה מתייצבת ואנחנו מקווים שגם המשחק הזה, בו ייצרנו יותר מצבים יעיד על ההמשך", אמרו בצוות המקצועי. בסיום המשחק נכנס אבי לוזון לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "היה לכם מספיק הזדמנויות. כמה אפשר להחמיץ?". למקורביו אמר בסיום: "אני לא מבין מה עוד צריך לקרות בשביל שנצליח לנצח. אנחנו צריכים להיזהר גם מהחלק התחתון שלא נסתבך בטעות".

הסוגיה שממשיכה להיות מדוברת בקבוצה היא סוגיית סוטיריס ניניס, שאומנם חזר אמש לסגל, אך לא זכה לדקות משחק. גורמים רבים בפ"ת חושבים שמימר צריך לתת ליווני יותר דקות, אלא שמימר הבהיר כי מבחינתו, הסיבה היחידה שניניס לא שיחק היא בגלל שאם היה מכניס אותו כחילוף השלישי, פ"ת הייתה משחקת עם שישה זרים וסופגת הפסד טכני. למרות שמעמדו כרגע בסכנה, בפ"ת לא קיבלו החלטה כרגע לגבי מי מהזרים יעזוב מבין השלושה (ניניס, סומא,או טאדה). בכל מקרה, אם פ"ת תחליט להקפיאו, היא תצטרך לעמוד במלוא חוזהו.

לידור כהן, ששימש אתמול כקפטן, סיכם: "אפשר להגיד שהיינו קצת נאיביים, אם הגענו לארבעה-חמישה מצבים של גול בטוח ולא הבבקענו. בכדורגל אומרים שאם אתה לא נותן אתה מקבל, וזה מה שקרה היום".


סומא חוגג. במלאבס טרם החליטו מי מהזרים ישוחרר (עדי אבישי)

על הקריאות למימר: "אני אגיד את זה פשוט: שרון יכול להיכנס למגרש לתת גול? כשאתה מגיע למצבים של 100% ולא כובש, אז אין מה לעשות. אני חושב שהקריאות מיותרות והם צריכים להתרכז בעידוד הקבוצה".

הבעיות בקבוצה: "חסר לנו לדעת להרוג משחקים. כשאתה מגיע למצבים של שערים בטוחים ולא כובש, אתה מסתכן בצד השני".

על חשיבות המשחק: "ידענו שאם אנחנו מנצחים, אנחנו מטפסים למעלה. אבל בליגה הזאת שני ניצחונות לפה או לפה, אתה יכול להיות מועמד לפלייאוף העליון או לירידה כך ששום דבר עוד לא ברח. אנחנו מאמינים מאוד שאפשר לשחק בפלייאוף העליון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי