עמיר תורג'מן: "חששתי שסידני יורחק. זה כמו חצי ניצחון"

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | עדי אבישי

מאמן מ.ס אשדוד מרוצה מהנקודה ב-1:1 מול מכבי פתח תקווה, נמשך הניסיון לצרף בינואר את אור אינברום ודור ז'אן. בקל ומונד הפצועים ייבדקו

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

במ.ס. אשדוד קיבלו ברגשות מעורבים את תוצאת התיקו (1:1) אתמול באצטדיון המושבה נגד מכבי פתח תקווה.

בסיום הודה המאמן עמיר תורג'מן: "אפשר להגיד שזה חצי ניצחון, רק בשל רמת האופי והמחויבות של הקבוצה במחצית השנייה. במחצית הראשונה היינו מאוד רכים ובעיקר עסקנו במחאה לעבר השופט. לא היה כדורגל גדול, אבל הראינו אופי ונחישות".

תורג'מן אף הוסיף על החלפתו בתחילת המחצית השנייה של הקשר הברזילאי סידני דה פרייאטס: "הוא ספג כרטיס צהוב כבר בתחילת המשחק וראיתי אותו בריצה לאחור הולך לספוג צהוב שני והתפללתי שלא יורחק. לא רציתי להמתין עם החילוף, הוא ישחק בהמשך". החלוץ בלסינג אלקה, מהבולטים במשחק, קיבל מחמאות והמון עידוד לנוכח האכזבה שלו בסיום מתוצאת התיקו. לאלקה נאמר כי הוא חייב להאמין בעצמו ולהפוך לאחד החלוצים הטובים בליגת העל.


אלקה ושחקני אשדוד חוגגים את השוויון (עדי אבישי)

באשדוד הצטערו על כך ששני שחקנים פצועים הצטרפו לרשימה לאחר ההחלמה של טום בן זקן וניר ברדע. מדובר ברועי בקל אשר סובל מקרע בשריר ארבע הראשי ובתום מונד לו שברי מאמץ ורק בימים הקרובים יתברר אורך זמן ההחלמה. בקבוצה כבר עובדים על חיזוק לקראת חלון ההעברות בחודש ינואר ומעבר למהלך לצרף את אור אינברום בהשאלה עד תום העונה ממאריבור כשכרטיס השחקן שלו שייך לגנט הבלגית ושל דור ז'אן מבית"ר ת"א/רמלה, נבדקים שמות נוספים.

במחזור הבא תארח אשדוד את בית"ר ירושלים והרצון הוא לזכות בניצחון ראשון העונה במגרש הביתי. באשדוד מצפים כי מעל 5,000 צופים יגיעו למשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי