הרשימה של קרויף לינואר: חמישה זרים וליאור רפאלוב

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | האתר הרשמי

מאמן מכבי ת"א יגיש למנספורד תכנית עבודה, כשהכוונה להחליף שני זרים ולצרף את קשר קלאב ברוז': "על המדף יש מספר שמות ובמועדון מכירים את הקשיים שהיו בקיץ מול שמות גדולים". אבי ריקן ממתין להצעה

(גודל טקסט)

שחקני מכבי תל אביב קיבלו היום (רביעי) יום חופשי והם ישובו מחר להתאמן לקראת המשחק בשבת באצטדיון בנתניה נגד עירוני קריית שמונה. הניצחון על בית"ר ירושלים שחרר לחץ והכניס רוח חדשה ואופטימית למתחם האימונים בקריית שלום לקראת המשך המאבק על תואר האליפות.

המאמן ג'ורדי קרויף קיבל אישור להגיש בימים הקרובים תכניות השינויים בחודש ינואר למנכ"ל בן מנספורד. התכנית כוללת הבאת שחקני רכש זרים וישראלים במקביל לשחרורם במכירה או בהשאלה של שחקנים זרים וישראלים מהסגל הנוכחי. לנוכח סיום המשחקים באירופה וגביע הטוטו הכוונה היא שהסגל הרחב יהיה בן 22 עד 23 שחקנים לאחר חודש ינואר בסבב של באים ויוצאים.

את רשימת השחקנים הישראלים שקרויף וסטיב מקלארן רוצים מכירים במועדון והאישור הרשמי למהלך ממתין לחותמת של הבעלים מיץ' גולדהאר. נכון לעכשיו, מסתמן כי השחקן המרכזי בו מתמקד קרויף הוא ליאור רפאלוב, כשאת הליך העזיבה מקלאב ברוז' מובילים השחקן וסוכנו דודו דהאן. מועמדותו של הקשר בן ה-31 שלא משחק בבלגיה שהתקררה לאחרונה, שוב התחממה בעקבות התעקשות ההולנדי, שיודע שהעסקה לא תהיה זולה אך היא חשובה לא מאוד. ישראלים אחרים בהם גדי קינדה, גידי קאניוק ואלמוג כהן הם נכון לעכשיו בחשיבה לקיץ. קרויף יגיש למנספורד רשימה של חמישה שחקנים זרים מתוכם הכוונה היא לצרף שני שחקנים בינואר.


רפאלוב. בראש הרשימה של קרויף (קלאב ברוז', רשמי)

"על המדף יש מספר שמות ובמועדון מכירים את הקשיים שהיו בקיץ מול שמות גדולים, כשבסוף התפשרנו על אחרים בלחץ הזמן", אמרו במועדון. "הפעם זה סיפור אחר ושחקנים שהיו פצועים או בשלבי שיקום בחודשים האחרונים לא יגיעו למכבי תל אביב".

המאכזבים שלא השפיעו כלל הם טינו סוון סושיץ' וכריסטיאן באטוקיו שכבר נעשות פעולות לעזיבתם ואפשרי שהבלם איגור פיליפנקה יושאל למועדון ישראלי עד סיום העונה כדי לקבל דקות משחק, אותן יתקשה לקבל בקריית שלום. נכון לאתמול (שלישי) לא קיבל הקשר אבי ריקן הצעה לחתום על חוזה חדש בקבוצה. למכבי תל אביב אין אופציה לעונה הבאה וההמתנה היא לקרויף שיבקש להשאיר את ריקן על חוזה חדש ארוך טווח.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי